Skip to main content

Sinds 2 juli 2024, 11:00u geen internet+tv+vast bellen in danswijk almere

  • 7 July 2024
  • 9 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb 3 simpele vragen:

  1. Wat is er aan de hand?
  2. Wat wordt er aan gedaan?
  3. Wanneer is het opgelost?

Nergens, maar dan ook NERGENS bij Odido, niet bij de klantenservice, niet in de winkel, niet op de website, wordt deze storing vermeld. NERGENS!

Overal meldt men dat er geen storing bekend is. Geloof me, die is er.

Iemand?

 

9 reacties

Reputatie 2

Ik heb 3 simpele vragen:

  1. Wat is er aan de hand?
  2. Wat wordt er aan gedaan?
  3. Wanneer is het opgelost?

Nergens, maar dan ook NERGENS bij Odido, niet bij de klantenservice, niet in de winkel, niet op de website, wordt deze storing vermeld. NERGENS!

Overal meldt men dat er geen storing bekend is. Geloof me, die is er.

Iemand?

 

 

Hier» https://www.odido.nl/netwerk/storing kunt u zien wie en waar storing heeft.

Ik krijg een foutmelding vanwege mijn VPN dus kan niet veel.

 

1: Ik ben van mening dat er een groot probleem zit bij de servers van Odido zelf.

Iets wat ze niet willen toegeven,.

Ook de combinatie modem en de ONT is een vreemdsoortig iets.

 

2 en 3: U zit in hetzelfde schuitje als vele andere gebruikers.

Het is vandaag Zondag. Naar alle waarschijnlijkheid kijken ze morgen pas naar uw topic.

Wat er gedaan wordt en wanneer het opgelost is weet niemand.

 

U kunt alvast vermelden welke hardware u heeft en welke specifieke problemen u ondervindt.

Scheelt weer voor als ze reageren.

Dank voor je reactie.

Zoals ik al aangeef zegt de storing website glashard dat er op mijn postcode geen storing is.

Mijn Odido hardware heeft het afgelopen jaar prima gefunctioneerd en toont nu ook geen problemen, behalve dat de indicatie lampjes voor internet (en daardoor tv en vast bellen) rood knipperen.

Ik deel overigens je zorg over de transparantie en snelheid van reageren bij Odido.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rmwolting, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry voor het gebrek aan perspectief, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! Gelijktijdig met het probleem met je verbinding was energieleverancier Liander bezig met de wijkcentrale. Hierom heeft de technische dienst aangegeven dat je weer internet zou moeten hebben zodra Liander klaar was met haar werkzaamheden. Sinds woensdag hebben wij alleen geen update gehad van Liander over de status van hun werkzaamheden. Daarom ga ik de technische dienst verzoeken om dit snel uit te zoeken met Liander en dat ze je een adequate oplossing bieden. Ik verwacht dat we uiterlijk dinsdag meer weten, en ik probeer er zo veel mogelijk druk op te zetten om al eerder een goede oplossing aan je te bieden.

Ik zorg ervoor dat we hier voor je achteraan gaan, ik verwacht dat we je snel een duidelijke oplossing kunnen bieden!

Cal, 

Dank voor deze uitleg.

Zo moeilijk is het blijkbaar niet om inzage te geven. In 2 uur een antwoord waar ik al 5 dagen voor van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 

Wel jammer dat het nog steeds niet zo wordt vermeld op jullie storingspagina…

 

Ik wacht af.

 

Reputatie 3

 

Hier» https://www.odido.nl/netwerk/storing kunt u zien wie en waar storing heeft.

Ik krijg een foutmelding vanwege mijn VPN dus kan niet veel.

 

1: Ik ben van mening dat er een groot probleem zit bij de servers van Odido zelf.

Iets wat ze niet willen toegeven,.

Ook de combinatie modem en de ONT is een vreemdsoortig iets.

Van dit verhaal klopt weinig. Ten eerste verwijst bovenstaande url naar storingen i.v.m. mobiele diensten, ten tweede komen er aan de levering van internet geen servers van Odido te pas. Odido huurt de lijnen van wijkcentrale tot aan woningen. Dus over welke Odido-servers heb je het?

Reputatie 2

 

Hier» https://www.odido.nl/netwerk/storing kunt u zien wie en waar storing heeft.

Ik krijg een foutmelding vanwege mijn VPN dus kan niet veel.

 

1: Ik ben van mening dat er een groot probleem zit bij de servers van Odido zelf.

Iets wat ze niet willen toegeven,.

Ook de combinatie modem en de ONT is een vreemdsoortig iets.

Van dit verhaal klopt weinig. Ten eerste verwijst bovenstaande url naar storingen i.v.m. mobiele diensten, ten tweede komen er aan de levering van internet geen servers van Odido te pas. Odido huurt de lijnen van wijkcentrale tot aan woningen. Dus over welke Odido-servers heb je het?

Meende dat Odido, net als Delta, zelf servers hebben.

Zit zelf bij Freedom, en die huren bandbreedte van KPN.

 

Meende dat dat bij Odido niet zo is.

Hoi @rmwolting, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry voor het gebrek aan perspectief, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! Gelijktijdig met het probleem met je verbinding was energieleverancier Liander bezig met de wijkcentrale. Hierom heeft de technische dienst aangegeven dat je weer internet zou moeten hebben zodra Liander klaar was met haar werkzaamheden. Sinds woensdag hebben wij alleen geen update gehad van Liander over de status van hun werkzaamheden. Daarom ga ik de technische dienst verzoeken om dit snel uit te zoeken met Liander en dat ze je een adequate oplossing bieden. Ik verwacht dat we uiterlijk dinsdag meer weten, en ik probeer er zo veel mogelijk druk op te zetten om al eerder een goede oplossing aan je te bieden.

Ik zorg ervoor dat we hier voor je achteraan gaan, ik verwacht dat we je snel een duidelijke oplossing kunnen bieden!

Cal,

Naar aanleiding van je inzet is de storing opgelost (al een poosje :)), maar ik heb nog een keer je hulp nodig.

Er is mij vertelt dat op de volgende factuur de verrekening van het pre-paid sim kaartje en het daarvoor aangeschafte beltegoed zou worden verrekend. In totaal €20,- 

Dat is helaas niet gebeurd.

Izzy is niet erg behulpzaam, dus vandaar mijn vraag hier.

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rmwolting, geen probleem, dat regel ik graag voor je! Ik zal direct een vergoeding aanvragen en je ontvangt snel een automatische bevestiging van mij per e-mail. Omdat de factuur van augustus al is opgesteld zal het bedrag in mindering worden gebracht op de factuur van september. Een tip mocht er een volgende keer zijn: wij kunnen codes geven waarmee je gratis onbeperkt data kan activeren op Odido & Ben abonnementen, inclusief de prepaid simkaart die je hebt aangeschaft.

Dan rest mij niks anders dan je nog een hele mooie zondag te wensen! 😄

Top!

Dank, bevestigingsmail ontvangen.

Reageer