Afgelopen woensdag (18 september) kwam ik na een zware dag thuis, en viel mij op dat mijn internet verbinding niet werkte. Vervolgens een melding gemaakt bij het telefoonnummer van Odido waarbij met mij samen door de bij iedereen wel bekende troubleshooting werd gelopen maar helaas geen succes.
Afgelopen vrijdag (20 september) een monteur langs gehad die helaas ook nog eens 3 uur later langs kwam dan werd aangegeven door Guideon waardoor ik dus een halve dag voor niets thuis zat, maar die kon er ook niks aan doen omdat het niet aan de hardware lag (Zyxel modem of Zyxel fibre box) die bij mij thuis hing. Vervolgens te horen gekregen van de monteur dat er een melding is gemaakt bij KPN waarna gezegd dat het nogmaals twee werkdagen kan gaan duren.
Inmiddels zit ik 6 dagen zonder de internet verbinding waarvoor ik wel betaal, en werkt mijn gehele thuisnetwerk niet meer zoals het hoort. Nu vraag ik mij nogal af of er daadwerkelijk iemand naar mijn probleem is aan het kijken want er is vrijwel geen communicatie behalve, u hoort van ons.