Skip to main content

Afgelopen woensdag (18 september) kwam ik na een zware dag thuis, en viel mij op dat mijn internet verbinding niet werkte. Vervolgens een melding gemaakt bij het telefoonnummer van Odido waarbij met mij samen door de bij iedereen wel bekende troubleshooting werd gelopen maar helaas geen succes.

 

Afgelopen vrijdag (20 september) een monteur langs gehad die helaas ook nog eens 3 uur later langs kwam dan werd aangegeven door Guideon waardoor ik dus een halve dag voor niets thuis zat, maar die kon er ook niks aan doen omdat het niet aan de hardware lag (Zyxel modem of Zyxel fibre box) die bij mij thuis hing. Vervolgens te horen gekregen van de monteur dat er een melding is gemaakt bij KPN waarna gezegd dat het nogmaals twee werkdagen kan gaan duren.

 

Inmiddels zit ik 6 dagen zonder de internet verbinding waarvoor ik wel betaal, en werkt mijn gehele thuisnetwerk niet meer zoals het hoort. Nu vraag ik mij nogal af of er daadwerkelijk iemand naar mijn probleem is aan het kijken want er is vrijwel geen communicatie behalve, u hoort van ons.

Goedemiddag @Rafik2024  Ik snap dat je niet blij bent. 
Maak je ook gebruik van een mobiel abonnement van Odido of Ben?  
Ik kan je dan even  helpen met een gratis voucher tot dit is opgelost! Stuur mij dan een DM dan help ik je daar verder.

Verder verzoek ik je mijn onderschrift te lezen zodat de moderators je account sneller kunnen vinden,

 


Hey @Rafik2024, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Er zijn inderdaad sinds 18-09 problemen in de wijkcentrale. Er lijkt iets niet goed te zijn met de bekabeling, hierdoor ervaar je op dit moment geen diensten. Dit is bekend bij KPN NetwerkNL en zij doen er alles aan om dit spoedig op te lossen. Op dit moment moet ik ook afwachten omdat dit volledig in de handen ligt bij de onderaannemer. Hopelijk ben je snel weer online!


Goedemiddag @Rafik2024  Ik snap dat je niet blij bent. 
Maak je ook gebruik van een mobiel abonnement van Odido of Ben?  
Ik kan je dan even  helpen met een gratis voucher tot dit is opgelost! Stuur mij dan een DM dan help ik je daar verder.

Verder verzoek ik je mijn onderschrift te lezen zodat de moderators je account sneller kunnen vinden,

 

Hallo Cristien, ik heb al een voucher gekregen maar dat was vorige week. Ik heb hiervoor ook een prepaid kaart moeten aanschaffen die ik zou moeten kunnen declareren maar geen idee waar.

 

Als het mogelijk is zou ik graag nog een voucher willen omdat ik anders vanaf donderdag weer volledig zonder internet verbinding zit.


Hey @Rafik2024, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Er zijn inderdaad sinds 18-09 problemen in de wijkcentrale. Er lijkt iets niet goed te zijn met de bekabeling, hierdoor ervaar je op dit moment geen diensten. Dit is bekend bij KPN NetwerkNL en zij doen er alles aan om dit spoedig op te lossen. Op dit moment moet ik ook afwachten omdat dit volledig in de handen ligt bij de onderaannemer. Hopelijk ben je snel weer online!

Mij was duidelijk dat het inderdaad bij KPN was neergelegd en hoogstwaarschijnlijk ging om een patch kabel die richting mijn woning gaat is losgekomen / getrokken. Hiervoor zou na 3 werkdagen met mij contact opgenomen worden maar dat is helaas geen indicator van wat er dan gaat gebeuren.

Wordt er dan pas met mij gebeld?
Gaat er binnen 3 werkdagen iemand naar de wijkkast om te kijken of alles in orde is?

Of zit ik nu nog een week zonder een fatsoenlijke verbinding omdat een KPN monteur langs moet komen.

Bedankt voor de reactie in ieder geval. En Cristien ook.


Goedemiddag @Rafik2024  Ik snap dat je niet blij bent. 
Maak je ook gebruik van een mobiel abonnement van Odido of Ben?  
Ik kan je dan even  helpen met een gratis voucher tot dit is opgelost! Stuur mij dan een DM dan help ik je daar verder.

Verder verzoek ik je mijn onderschrift te lezen zodat de moderators je account sneller kunnen vinden,

 

Hallo Cristien, ik heb al een voucher gekregen maar dat was vorige week. Ik heb hiervoor ook een prepaid kaart moeten aanschaffen die ik zou moeten kunnen declareren maar geen idee waar.

 

Als het mogelijk is zou ik graag nog een voucher willen omdat ik anders vanaf donderdag weer volledig zonder internet verbinding zit.

Stuur mij een DM dan geef ik je nog een voucher (klik op mijn naam @Cristien  en bericht

De prepaid kaart kunnen de moderators je mee helpen. Mits je een kassabon bezit.


@Rafik2024 ? Zie DM, hopelijk is het snel opgelost en kan je weer normaal gebruik maken van je verbinding. Mocht je nog vragen hebben lezen wij het graag. 
Groet en een fijne avond

 


@Rafik2024 Bij ons zeggen ze altijd dankjewel als iemand iets voor de ander doet. 👍 


Goedemorgen Cristien.

Dat vind ik nou niet bepaald een vriendelijke opmerking wanneer ik binnen 14 uur geen reactie heb terug gestuurd. Hoe wilt u weten waarmee ik bezig ben in de avond.

Vreemd dat van mij haast verwacht wordt en tegelijk van mij geduld gevraagd wordt. Omgekeerde wereld.

Bedankt Cristien.

Hoop dat jouw dag snel opfleurt.


@Rafik2024 Luister en huiver… ik ben net als jij een klant…een klant die je even helpt ook in de avonduren.

ik stuur je een DM en er komt geen reactie, dankjewel zeggen kost 2 tellen.

Groetjes en hopelijk is het snel opgelost 


@Rafik2024 Luister en huiver… ik ben net als jij een klant…een klant die je even helpt ook in de avonduren.

ik stuur je een DM en er komt geen reactie, dankjewel zeggen kost 2 tellen.

Groetjes en hopelijk is het snel opgelost 

Top dat jij als klant andere klanten graag helpt.

Ik was inderdaad onder de veronderstelling dat jij voor Odido werkte.

Maar snap dat niet iedereen zo gehaast is met op berichten te reageren. Ik doe dit gewoon wanneer ik een moment de tijd heb om voor de computer te zitten.

Fijne dag verder.


Laatste update, inmiddels 8 dagen zonder bedraad internet. Gisteren heb ik voor meer dan een uur gebeld omdat de 3 werkdagen inmiddels voorbij waren. Maar vanuit Odido en KPN heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat er nog geen beweging is in het oplossen van het probleem. Het gaat om een “storing” in de wijkkast waardoor iemand op pad moet van KPN.

KPN heeft de ticket ontvangen maar nog niet in behandeling genomen. Mocht jij ook dit probleem hebben, bel KPN op 088 006 3744 en kies optie 5 om een klacht in te dienen anders verbreken ze gewoon de verbinding. Bij mij werdt na 50 minuten op eigen kosten bellen plots de verbinding verbroken dus geen idee of het ook daadwerkelijk nut heeft.

 

 


Reageer