Skip to main content

Hallo allen,

Sinds juli 2024 heb ik een internet abonnement van 1 Gbps bij jullie lopen. Vanaf dag 1 tot heden nooit echt stabiel internet gehad. Er is zelfs een monteur geweest in juli die een lijn meting deed, de router en de converter vervangen heeft. Echter heeft dat niet geholpen. Hij constateerde bij de lijnmeting dat het signaal bij aankomst bij Odido heel raar deed. De speedtedts die bedraad werden gedaan werd er hoge pings en jitters geconstateerd. Tot heden is dat nog steeds het geval. Door lang in de community te graven heb ik geen concreet antwoord van geen enkel medewerker gezien. Alleen gefrusteerde klanten die advies volgden maar geen resultaat boekten. Ik kwam voor 4 uur thuis vandaag en alles werkte naar behoren, maar dat was van korte duur. Na vijven begon het weer. Ik heb net weer een speedtest gedaan en krijg een latency error test. Ik heb de afgelopen tijd schermopnames zitten maken op verschillende tijd stippen. ik betaal wel netjes mijn rekening voor een service die niet werkt. Lanzamerhand hakt de frustratie in. Wat is de juiste weg naar een oplossing?

Hi @Premosilva, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat jij waarschijnlijk ook hieronder valt:  

Komt dit toevallig voor op specifieke tijdstippen van de dag of is het de hele dag? Jij zit namelijk ook op het WBA netwerk met een Genexis ONT.


Hoi @Tommie van Odido,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de topic gelezen en inderdaad de issues die besproken worden ervaar ik ook. Ik heb een aantal datums voor je:

17/08/2024 19:43 ping 9ms jitter 416ms 716Mbps down  290Mbps up

17/08/2024 19:53 ping 8ms jitter 509ms 817Mbps down 322Mbps up

18/08/2024 08:33 ping 7ms jitter 1ms 876Mbps down 506Mbps up

19/08/2024 20:52 ping 8ms jitter 72ms 792Mbps down 374 up

20/08/2024 17:06 ping 12ms jitter 2812ms 692 Mbps down up NaN Mbit/s

23/08/2024 20:42 ping 9ms jitter 188 1048 Mbps down blijft hangen op 64Mbps en daarna 435Mbps up

25/08/2024 09:06 ping 7ms jitter 1ms 1050Mbps down up "could not connect to the server”

26/08/2024 07:59 ping 8ms jitter 1 ms 1047Mbps down 391 Mbps up

21/09/2024 21:28 ping 8 ms en jitter 124 ms "could not connect”

04/10/2024 14:43 ping 7ms jitter 49 ms 1038Mbps down 436 up Mbps en daar blijft het hangen

04/10/2024 14:49 ping 8ms jitter 1012ms 1046 Mbps down en happert omhoog naar 310 Mbps

04/10/2024 17:44 latency test error

13/10/2024 18:31 could not connect / latency test error

17/10/2024 17:03 pin 8ms jitter 1ms 1053Mbps down up NaN Mbit/s

7/10/2024 17:04 pin 8ms jitter 73ms 1046Mbps down 391Mbps up 

Zo als je ziet varieert  het heel erg. 

 

Mvg,

Sergio


Mag ik je als tester voor KPN opgeven @Premosilva


@Tommie van Odido 

Ja, je kan me opgegeven als tester.


Ik heb je op de lijst gezet @Premosilva, KPN zal contact met je opnemen over de testen! 


Goedemiddag @Tommie van Odido .

Ik heb tot heden nog geen contact gehad van KPN. Wat opzich niet erg is. Helaas is mijn geduld op. Afgelopen weekend heb geen gebruik kunnen maken  van het internet. Niet kunnen gamen, streamen of fatsoenlijk internet bankieren. De boel opnieuw herstarten help niet. Graag deze abo stopzetten. Ik ben er helemaal klaar mee. Graag een terugkoppeling hierop.


@Premosilva Oprecht sorry dat er nog geen contact is opgenomen. Ik had het net als jij graag anders gezien, ik snap je besluit. Uiteraard regel ik dit graag voor je!

Wil je mij laten weten wanneer je de opzegging in wil laten gaan? Dan maak ik de opzegging gelijk in orde. 


Hoi @Teresa van Odido,

Per direct als kan. Ik zal natuurlijk alle apparatuur netjes terugsturen.  Bedankt dat je dit in werking stelt.

Gr,

 

Sergio


Hey @Premosilva, als ik de opzegging nu per direct opzeg dan gaat dit morgen in (24 uur na het invoeren), dus op 07-11-2024. Is dat akkoord? 


Hoi @Tommie van Odido,

Ik ga akkoord. 

 

Sergio


Ik heb je abonnement opgezegd @Premosilva, je ontvangt hier nog een bevestiging van! 


Reageer