Beste Odido,
Sinds weken valt mijn verbinding weg soms meerdere keren per dag.
Ik heb de klantenservice gebeld en daar zeggen ze dat ik maar moet overstappen op glasvezel.
Ze kunnen niet zien waarom de verbinding weg valt.
Dit is toch niet normaal?
Ik heb een werkende verbinding gehad en daar is iets mee aan de hand, en dan wil ik graag dat zo lang de VDSL aangeboden blijft gewoon gebruik kunnen maken van het netwerk waar ik voor betaal.
En ga mij dan niet glasvezel aansmeren dat mij 10 euro per maand meer kost.
Ik weet niet wat voor een medewerkers daar op de klantenservice zitten, maar hulp verlenen doen ze zeker niet.
Dus graag vanuit hier dan maar support vragen.
Het standaard verhaal van modem resetten dat heb ik al 100x gedaan dus daar niet mee aankomen graag.
Ook niet aankomen met dat zal wel aan de router liggen die aan de zyxel hangt want die is niet kapot en werkt gewoon. Het is echt de verbinding van Odido die weg valt, Want op het moment dat er geen verbinding is zie ik het internet lampje op het modem rood en groen knipperen, Pas als deze groen brand is er weer verbinding.
Vast dank