Schandalige service
Afgelopen zaterdag na alle klussen in en rondom ons nieuw huis, restte nog het aansluiten van T-Mobile en daarna lekker de bank op om even bij te komen van alle inspanningen. Dat genieten was maar van korte duur. De volgende ochtend was er geen verbinding meer, of ja 1 mbps downloadsnelheid.. in eerste instantie ervan uitgegaan dat het iets was in ons nieuwe huis hebben we zelf naar mogelijke oplossingen gezocht, maar helaas. Afgelopen maandag maar eens gebeld en er werd een monteur naar ons gestuurd. Deze is gisteren, zoals afgesproken hier geweest. Hij heeft gekeken naar de verbinding, maar kwam net zo ver als ons. Hij heeft de ISRA vervangen door een kastje dat bijgeleverd was in de dozen van T-Mobile en een ander modem geprobeerd. Helaas, weer geen succes. Toch liet hij ons in goede hoop achter, want hij zette het door naar KPN en diezelfde dag kregen we Meneer KPN op bezoek. Hij vloekte eerst wat op de verwijderde ISRA, maar ging daarna aan de slag met onze lijn. Uiteindelijk na een aantal handelingen en metingen, oordeelde hij dat het probleem in de wijkkast zou kunnen liggen. Met zijn twintig jaar aan ervaring kwam meneer na een half uur bij ons terug met de mededeling dat de poort waarop wij aangesloten zijn, defect was. Zodoende heeft hij ons op een andere poort gezet. Tevens stelde hij ons gerust met de boodschap, dat het ontregelen van een nieuwe poort 2 a 3 uren zou gaan duren en dat we dezelfde avond dus nog internetverbinding zouden hebben. Om 21.45 nog steeds niks, dus maar eens gaan bellen met KPN. Zij konden niks omdat we geen klant van hen zijn en dus maar Tmobile bellen. Ook zij lieten weten weinig anders te kunnen, dan een ticket aan te maken voor de Technische Dienst. Afgesproken dat we morgenochtend (vandaag) gebeld zouden worden door T-mobile betreft de voortgang. Echter om 10.10 nog niets vernomen en
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.