Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
- Home
- Community overzicht
- Internet en TV
- Bekabeld Internet
- 's Avonds traag Internet
's Avonds traag Internet
- 4 januari 2023
- 57 reacties
- 1637 Bekeken
- is een Top Poster
- 29 reacties
Hoi
Ik blijf sowieso een vinger voor je aan de pols houden, in ieder geval ben ik blij dat we nu in de volgende fase zijn beland en ik ben hoopvol dat dit niet lang meer voor je zal duren!
57 reacties
- Community Manager
- 10757 reacties
- 10 februari 2023
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 10 februari 2023
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 14 februari 2023
Ik kreeg een sms voor het maken van een installatie-afspraak met Guidion. Weet jij wat hij/zij exact komt doen? Er is al eens iemand geweest die alles heeft geïnstalleerd namelijk. De afspraak heb ik voor donderdag ingepland.
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 15 februari 2023
Hi
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 15 februari 2023
Hi
Ik mag hopen dat er nu echt serieus wat wordt gedaan. Ik heb al een paar keer iemand van Guidion langs gehad en veel meer dan een kabeltje aansluiten en een simpel speedtestje zaten er toen niet in. Vervolgens het antwoord dat alles goed lijkt en dat als ik 's avonds weer problemen heb met jullie contact moet opnemen.
Had gehoopt op iemand die buitenshuis wat kon gaan meten oid, maar we wachten maar af.
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 16 februari 2023
Op 17 januari heeft een Guidion monteur gevraagd mij een omvormer op te sturen. Toen ik daar een week later naar vroeg gaf
Anyhow, ik zal het vanavond weer aankijken, al heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik verwacht dat als ik vervolgens contact met jullie opneem dat het probleem nog niet is opgelost, er direct opvolging aan wordt gegeven. Dus direct een afspraak met een Guidion-monteur in de avond of een KPN-monteur die het e.e.a. eens gaat doormeten.
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 16 februari 2023
Alles super traag, instabiele ping, pagina's die niet kunnen worden gevonden…


Ik wil nu dat er iemand langs komt om daadwerkelijk 's avonds alles door te meten en dit na 2,5 maand eens op te lossen. Overdag heeft geen enkele zin, dan heb ik geen problemen. Ik hoop heel snel van jullie te horen en niet weer dagen te moeten wachten op antwoord.
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 17 februari 2023
Hi
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 17 februari 2023
Hi
Kom op zeg!
Ik wil nu dat er een oplossing komt. Dus dat er iemand in de avond komt meten of dat er een kpn-monteur de lijnen gaat doormeten.
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 18 februari 2023
Nou, hier dan voor een laatste keer:


Ter vergelijking:





Ik wil nu dat er voor 1 maart een oplossing is. Zo niet:
- Met ingang van 18 maart kan ik mijn huidige contract opzeggen (maand na vandaag)
- De gemaakte abonnementskosten sinds onze eerste melding (8 december) ontvangen wij retour
- Mijn mobiele abonnement wordt omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement, zodat ik elk moment kan overstappen naar een andere provider om te profiteren van de bundelkorting (mobile en vast internet) die daar geldt.
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 20 februari 2023
Hey
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 23 februari 2023
Ik kan hier niet eens fatsoenlijk een voetbalwedstrijd kijken (NLZiet, dus via internet). Constant haperingen. Maar ik wacht wel...
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 28 februari 2023
Jullie vragen mij hun onderzoek af te wachten, maar vervolgens hoor ik dus niks.
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 1 maart 2023
Hi
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 1 maart 2023
Hi
Ik heb het uiteraard al eens bekeken met alles losgekoppeld. Dan heb ik nog steeds het zelfde probleem. Ik kan moeilijk mijn switch er 2 weken tussenuit halen zodat de technische dienst op hun gemak wat kunnen testen, waarna er weer geen oplossing is. Dan zit ik dus 2 weken zonder internet op verschillende devices.
Stuur dan iemand langs in de avonduren die op het moment dat er problemen zijn de testen kan doen.
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 1 maart 2023
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 1 maart 2023
Daarnaast verwacht ik de abonnementskosten sinds de eerste (telefonische) melding op 8 december retour.
Tot slot wil ik graag dat mijn mobiele abonnement maandelijks opzegbaar wordt, zodat ik eventueel kan overstappen naar mijn nieuwe provider om te kunnen blijven profiteren van bundelkorting.
Jij,
- is een Top Poster
- 12 reacties
- 1 maart 2023
XXXX wat een verhaal zeg… hopelijk ga ik geen spijt krijgen van de overstap naar hun..
Moderator edit: zoals je begrijpt, is schelden absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende keer volgt een directe ban. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community
- heeft eerste post geplaatst
- 2 reacties
- 2 maart 2023
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
- is een Top Poster
- 12 reacties
- 2 maart 2023
Gelukkig ligt hier nieuwbouw glas kpnnheeft het prima.gedaan hopelijk kan tmoblie dat ook waar maken
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 2 maart 2023
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
Hey Robin,
We wonen in de Maandereng, dus inderdaad waar ze het vorig jaar hebben aangelegd.
We lijken dus exact dezelfde problemen te hebben, dus iets mis buitenshuis. Helaas heeft T-Mobile in 3 maanden niet de moeite genomen om eens verder te kijken mijn connectie binnenshuis, terwijl ik al vanaf het begin heb aangegeven dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt.
Ik ga overstappen, maar hoop dat het voor jou wordt opgelost.
- heeft eerste post geplaatst
- 2 reacties
- 2 maart 2023
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
Hey Robin,
We wonen in de Maandereng, dus inderdaad waar ze het vorig jaar hebben aangelegd.
We lijken dus exact dezelfde problemen te hebben, dus iets mis buitenshuis. Helaas heeft T-Mobile in 3 maanden niet de moeite genomen om eens verder te kijken mijn connectie binnenshuis, terwijl ik al vanaf het begin heb aangegeven dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt.
Ik ga overstappen, maar hoop dat het voor jou wordt opgelost.
Mocht je op glasvezel blijven en na je overstap geen problemen meer hebben, laat het hier dan alsjeblieft weten! Dan ga ik met je mee :-)
Succes!!
- Moderator | Internet + TV
- 13921 reacties
- 3 maart 2023
Hey
- is een Top Poster
- 12 reacties
- 4 maart 2023
na al die verhalen … wordt de twijfel steeds groter …
hadden jullie voorheen ook kpn ? of is dit de eerste provider ? als het bij kpn goed werkt werkt het dan bij tmobile ook goed ??
- Auteur
- is een Top Poster
- 29 reacties
- 4 maart 2023
na al die verhalen … wordt de twijfel steeds groter …
hadden jullie voorheen ook kpn ? of is dit de eerste provider ? als het bij kpn goed werkt werkt het dan bij tmobile ook goed ??
Wij hadden hiervoor ADSL, sinds vorig jaar glasvezel.
Iemand anders hier op het forum had dezelfde problemen en is overgestapt naar KPN. Die heeft nu geen problemen meer. Dus nee, als het bij KPN goed werkt, werkt het niet per sé ook goed bij T-Mobile.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiebeleid
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
Cookie instellingen
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.