Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
's Avonds traag Internet
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
Ik kreeg een sms voor het maken van een installatie-afspraak met Guidion. Weet jij wat hij/zij exact komt doen? Er is al eens iemand geweest die alles heeft geïnstalleerd namelijk. De afspraak heb ik voor donderdag ingepland.
Hi
Hi
Ik mag hopen dat er nu echt serieus wat wordt gedaan. Ik heb al een paar keer iemand van Guidion langs gehad en veel meer dan een kabeltje aansluiten en een simpel speedtestje zaten er toen niet in. Vervolgens het antwoord dat alles goed lijkt en dat als ik 's avonds weer problemen heb met jullie contact moet opnemen.
Had gehoopt op iemand die buitenshuis wat kon gaan meten oid, maar we wachten maar af.
Op 17 januari heeft een Guidion monteur gevraagd mij een omvormer op te sturen. Toen ik daar een week later naar vroeg gaf
Anyhow, ik zal het vanavond weer aankijken, al heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik verwacht dat als ik vervolgens contact met jullie opneem dat het probleem nog niet is opgelost, er direct opvolging aan wordt gegeven. Dus direct een afspraak met een Guidion-monteur in de avond of een KPN-monteur die het e.e.a. eens gaat doormeten.
Alles super traag, instabiele ping, pagina's die niet kunnen worden gevonden…
Ik wil nu dat er iemand langs komt om daadwerkelijk 's avonds alles door te meten en dit na 2,5 maand eens op te lossen. Overdag heeft geen enkele zin, dan heb ik geen problemen. Ik hoop heel snel van jullie te horen en niet weer dagen te moeten wachten op antwoord.
Hi
Hi
Kom op zeg!
Ik wil nu dat er een oplossing komt. Dus dat er iemand in de avond komt meten of dat er een kpn-monteur de lijnen gaat doormeten.
Nou, hier dan voor een laatste keer:
Ter vergelijking:
Ik wil nu dat er voor 1 maart een oplossing is. Zo niet:
- Met ingang van 18 maart kan ik mijn huidige contract opzeggen (maand na vandaag)
- De gemaakte abonnementskosten sinds onze eerste melding (8 december) ontvangen wij retour
- Mijn mobiele abonnement wordt omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement, zodat ik elk moment kan overstappen naar een andere provider om te profiteren van de bundelkorting (mobile en vast internet) die daar geldt.
Hey
Ik kan hier niet eens fatsoenlijk een voetbalwedstrijd kijken (NLZiet, dus via internet). Constant haperingen. Maar ik wacht wel...
Jullie vragen mij hun onderzoek af te wachten, maar vervolgens hoor ik dus niks.
Hi
Hi
Ik heb het uiteraard al eens bekeken met alles losgekoppeld. Dan heb ik nog steeds het zelfde probleem. Ik kan moeilijk mijn switch er 2 weken tussenuit halen zodat de technische dienst op hun gemak wat kunnen testen, waarna er weer geen oplossing is. Dan zit ik dus 2 weken zonder internet op verschillende devices.
Stuur dan iemand langs in de avonduren die op het moment dat er problemen zijn de testen kan doen.
Daarnaast verwacht ik de abonnementskosten sinds de eerste (telefonische) melding op 8 december retour.
Tot slot wil ik graag dat mijn mobiele abonnement maandelijks opzegbaar wordt, zodat ik eventueel kan overstappen naar mijn nieuwe provider om te kunnen blijven profiteren van bundelkorting.
Jij,
XXXX wat een verhaal zeg… hopelijk ga ik geen spijt krijgen van de overstap naar hun..
Moderator edit: zoals je begrijpt, is schelden absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende keer volgt een directe ban. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
Gelukkig ligt hier nieuwbouw glas kpnnheeft het prima.gedaan hopelijk kan tmoblie dat ook waar maken
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
Hey Robin,
We wonen in de Maandereng, dus inderdaad waar ze het vorig jaar hebben aangelegd.
We lijken dus exact dezelfde problemen te hebben, dus iets mis buitenshuis. Helaas heeft T-Mobile in 3 maanden niet de moeite genomen om eens verder te kijken mijn connectie binnenshuis, terwijl ik al vanaf het begin heb aangegeven dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt.
Ik ga overstappen, maar hoop dat het voor jou wordt opgelost.
Ik kom ook uit Ede en elke avond is het hier vanaf 20u ook raak met de glasvezel verbinding. Zit je toevallig in de regio van Ede waar ze vorig jaar het netwerk hebben gelegd?
Haal nog wel redelijke snelheden, maar ontzettend instabiel en hoge ping. Netflix duurt even met laden maar komt daarna wel op gang. Echter is browsen wel echt een dingetje.
Ook al vanalles geprobeerd. Modem en WiFi routers gereset, wifi kanaal veranderd, het maakt niks uit.
Ik ben er van overtuigd dat het glasvezelnetwerk in Ede kinderziektes heeft en ik hoop van harte dat T-Mobile zelf eens goed naar dit netwerk gaat kijken op de tijden dat dit speelt. in de avond dus, tussen 20.00 en 23.00
Hey Robin,
We wonen in de Maandereng, dus inderdaad waar ze het vorig jaar hebben aangelegd.
We lijken dus exact dezelfde problemen te hebben, dus iets mis buitenshuis. Helaas heeft T-Mobile in 3 maanden niet de moeite genomen om eens verder te kijken mijn connectie binnenshuis, terwijl ik al vanaf het begin heb aangegeven dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt.
Ik ga overstappen, maar hoop dat het voor jou wordt opgelost.
Mocht je op glasvezel blijven en na je overstap geen problemen meer hebben, laat het hier dan alsjeblieft weten! Dan ga ik met je mee :-)
Succes!!
Hey
na al die verhalen … wordt de twijfel steeds groter …
hadden jullie voorheen ook kpn ? of is dit de eerste provider ? als het bij kpn goed werkt werkt het dan bij tmobile ook goed ??
na al die verhalen … wordt de twijfel steeds groter …
hadden jullie voorheen ook kpn ? of is dit de eerste provider ? als het bij kpn goed werkt werkt het dan bij tmobile ook goed ??
Wij hadden hiervoor ADSL, sinds vorig jaar glasvezel.
Iemand anders hier op het forum had dezelfde problemen en is overgestapt naar KPN. Die heeft nu geen problemen meer. Dus nee, als het bij KPN goed werkt, werkt het niet per sé ook goed bij T-Mobile.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.