Sinds 21 maart heb ik plots geen glasvezelverbinding meer, terwijl het voorheen wel goed werkte. Het lampje ‘LOS’ knipperde van de ONT. Ik heb toen direct contact opgenomen met de klantenservice en er is een week later iemand van Guideon langs gekomen. Die gaf aan niks te kunnen betekenen, maar het door te zetten naar de netwerkbeheerder. Het zou ongeveer twee weken duren..
Inmiddels zijn we 10 weken verder. Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantenservice. Iedere keer wordt er verbaasd gereageerd over de situatie en aangegeven dat er druk zal worden gezet bij de netwerkbeheerder, VolkerWessels. Op een gegeven moment kreeg ik het advies met hen contact op te nemen. Ze gaven direct aan dat mijn postcodegebied niet door hen wordt verzorgd, maar dat ze het altijd direct doorzetten naar een onderaannemer, Van Gelder Telecom. Ook daar heb ik contact mee opgenomen, maar de klantenservice daar kan niet inzien of er een ticket is. Ze gaven aan nog even geduld te hebben, misschien werd het wel vanzelf opgepakt.
Ik heb dit besproken met iemand van de klantenservice, maar die gaf aan Van Gelder telecom überhaupt niet te kennen.
Na twee weken te hebben gewacht heb ik op advies van de klantenservice opnieuw contact opgenomen met VolkerWessels. Deze keer hebben ze een check gedaan of er een ticket was. Ze gaven aan dat die er niet is. Dit heb ik op 24 mei doorgegeven aan de klantenservice van Odido. Gisteren heb ik opnieuw gebeld met VolkerWessels. Het ticket is daar nog steeds niet..
Op dit moment zit ik 10 weken zonder internet thuis, waarbij het erop lijkt dat er geen enkele partij is die ook maar iets doet om een oplossing te vinden.
Ik hoop met dit bericht dat er eindelijk actie wordt ondernomen en er bijvoorbeeld door Odido zelf telefonisch contact op wordt genomen met Van Gelder of VolkerWessels.