Skip to main content

Na het forum wat doorgelezen te hebben komt het probleem waar ik nu mee zit blijkbaar vaker voor. 

Sinds kort zijn wij klant bij Odido. Na een week zonder problemen gebruik te hebben kunnen maken van Internet via Odido, nu sinds vorige week vrijdag (20-10-2023) geen internet meer.

We zaten bij Kpn en ik heb het idee dat onze aansluiting in de wijkcentral er gewoon is uitgetrokken, ook na het lezen van meerdere posts hier op het forum. 

Ondertussen meedere keren gebeld waarbij je vaak mensen aan de lijn krijgt die je vervolgens totaal ongeïnteresseerd te woord staan en alleen maar aangeven dat je moet wachten. Omdat je nergens kan terugvinden wat de status is van het probleem, blijf je in het ongewisse met waar je nu aan toe bent. Het geduld raakt nu ook op, het duurt allemaal wel heel erg lang. Hoe lang gaat het nog duren voordat dit probleem is opgelost?

Hoi @V1truv14n, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken en het is in behandeling bij de technische dienst. Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar we zijn hierbij echt afhankelijk van hen. Weet dat er met man en macht wordt gewerkt voor een oplossing. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, 

Bedankt voor je reactie. Mooi dat het in behandeling is bij de technische dienst. Ik weet nu in ieder geval meer dan eerst. Hopelijk wordt ons probleem snel opgepakt en opgelost.

Ik heb zaterdag eerst 28 minuten in de wacht gezeten daarna met medewerker alles door genomen (15 minutrn) en er zou een link gestuurd worden voor een afspraak met de monteur.

Vandaag nog geen link ontvangen dus maar weer bellen.

Na 15 minuten een mederwerker deze vertelde mij dat het bericht terug gekoppeld wordt naar de back office en dat ik binnen 6 werkdagen een bericht krijg.

Dus vanaf vrijdagavond geen internet en tv .

Het modem (zyxelT50) is kapot wil persoonlijk omruilen maar nee hoor ik moet gewoon wachten.

Als alles werkt kunt u ons bellen.

Thuis werken kan niet want verbinding via mobiel is gelabberd.

In Den Haag slechte internet verbinding, heb al een nieuwe simkaart en een nieuwe gsm aangeschaft.

Krijg ik de opmerking dan moet even naar buiten dan heeft u meer verbinding.

Dus buiten op straat met een campingtafel en paraplu kan ik thuis werken.

Kortom ben er -he le maal - klaar mee.

Reageer