Skip to main content

Helaas is het probleem weer actueel…

 

Is het mogelijk om ons een nieuwe router op te sturen? Het is de oude T50 en de blauwe hoofdpoort lijkt een beetje los te zitten. Hierdoor veel haperingen, internet en tv. Heb tevens 2 repeaters van Zyxel (weet niet of deze dan ook omgeruild moeten worden?). Ik hoor het hopelijk spoedig.

Hallo @RayEnAng 

Als je een Zyxel T54 of T56 krijgt dan krijg je ook 2 nieuwe WiFi punten. De oude gaan dan retour.


Welkom op onze community! @RayEnAng 

Ik wissel het modem graag voor je om naar een nieuwe model. Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging ene en track & trace code. Het oude modem hoeft niet retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. De oude wifipunten ontvangen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook instructies per e-mail. 

Ik wens je alvast veel plezier! 😀

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!


Welkom op onze community! @RayEnAng 

Ik wissel het modem graag voor je om naar een nieuwe model. Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging ene en track & trace code. Het oude modem hoeft niet retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. De oude wifipunten ontvangen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook instructies per e-mail. 

Ik wens je alvast veel plezier! 😀

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!

 

Beste Teresa,

Bedankt voor de service weer! 

Groet,

Ray


Welkom op onze community! @RayEnAng 

Ik wissel het modem graag voor je om naar een nieuwe model. Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging ene en track & trace code. Het oude modem hoeft niet retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. De oude wifipunten ontvangen we wel graag terug. Hierover ontvang je ook instructies per e-mail. 

Ik wens je alvast veel plezier! 😀

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!

 

Beste Teresa,

Bedankt voor de service weer! 

Groet,

Ray

Hoi Teresa,

Ik heb nog geen track & trace mogen ontvangen

 

Groet, Ray


Dat komt omdat hij nog niet verstuurd is @RayEnAng, dit kan een paar werkdagen duren. 


Dat komt omdat hij nog niet verstuurd is @RayEnAng, dit kan een paar werkdagen duren. 

Oke het is binnen en werkt goed!

👍🏼

 


Fijn om te horen @RayEnAng


Reageer