Router VMG8825-T50 crasht (reboot) 4 of meer keren per dag

  • 20 December 2022
  • 30 reacties
  • 779 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7

Hi @Eric_1, wat top om te lezen! 😁 Merci voor het aangeven en klop vooral weer aan als je nog ergens hulp bij kunt gebruiken. 

Hi @peterdh, ik verneem heel graag van jou hoe jouw afspraak morgen is verlopen! De monteur gaat morgen bekijken of het vervangen van het modem eventueel nodig is. Ik hoop enorm van je te horen dat je vanaf morgen weer probleemvrij bent. 

Afgelopen woensdag is de monteur van Guidion  geweest. Die heeft zonder dralen de T50 inclusief powersupply vervangen. De status van de T50 op dit moment:

Ongekend, voor vervanging kwam het nooit tot een hele dag...

Ben nu voorzichtig optimistisch. We houden het in de gaten.

Was er een slechte batch van deze T50? Ik lees hier in de community dat er nòg een aantal mensen met vergelijkbare, zoniet dezelfde problemen worstelen.

Reputatie 7

Hi @peterdh, super om te lezen je een positief verschil hebt opgemerkt na het bezoek! Ervaar je nog steeds dezelfde verbetering? Fijn dat je het voorlopig nog goed in de gaten houdt. Het antwoord op jouw vraag moet ik je jammer genoeg schuldig blijven. Hier is geen algemeen probleem van bekend, dus het zou toeval kunnen zijn. We houden het in ieder geval in de gaten. 

Afgelopen vrijdag monteur langs geweest, lijn doorgemeten, was dik in orde, modem vervangen. De dag zelf stabiel, 's-nachts nog 1 reboot gezien voor zo het lijkt een firmware update van b15 naar b16. Nu draait het ruim 2 dagen zonder onderbreking, en de ping is ook  van 30 ms naar 16ms  gegaan. Wat een rust geeft dat! Bedankt!

Reputatie 7

Hi @vibrantlife, hartstikke fijn om dit te lezen! 😁 Ik ben blij dat je nu helemaal probleemvrij bent, dankjewel voor het doorgeven. Maak er nog een mooie dag van! 

Reageer