Skip to main content
Heb sinds kort T-Mobile thuis met een Huawei Home Gateway. Nu kom ik er achter dat van de vier ethernetpoorten er maar twee lijken te werken. Op dit forum kom ik als reactie op een andere vraag tegen dat er twee poorten gereserveerd zijn voor Televisie. Is dat inderdaad het geval bij de Home Gateway? Zo ja, is dat op een of andere manier uit te zetten? Ik gebruik geen TV en heb wel een extra poort nodig 🙂.


Hoi @Darkfedo, ik heb je een privébericht gestuurd omdat we besloten hebben je een switch toe te sturen vanuit T-Mobile. Wegens miscommunicatie zijn mijn collega's en ik tot deze coulance gekomen. Dan hoef je én zelf niets te bestellen én sturen wij je het pakket toe. Je kunt de switch binnen drie tot vijf werkdagen thuis verwachten - soms zelfs sneller! 😉

Super service! 😁😁👌

(Vanuit gaande dat het wel een switch is die gigabit ondersteund he) haha



Hoi @Darkfedo, ik heb je een privébericht gestuurd omdat we besloten hebben je een switch toe te sturen vanuit T-Mobile. Wegens miscommunicatie zijn mijn collega's en ik tot deze coulance gekomen. Dan hoef je én zelf niets te bestellen én sturen wij je het pakket toe. Je kunt de switch binnen drie tot vijf werkdagen thuis verwachten - soms zelfs sneller! 😉

Super service! 😁😁👌

(Vanuit gaande dat het wel een switch is die gigabit ondersteund he) haha

Heb de gigabit switch binnen, lijkt goed te werken. Bedankt! Mag ik die switch ook kosteloos houden, mocht ik ooit overstappen? Verwacht niet dat ik zomaar overstap, maar dit bepaald mijn manier van monteren van de switch in de meterkast. 


De switch is niet in bruikleen in dit geval en mag jij zeker houden! Het is een gift vanuit ons. Heel veel plezier ermee en top dat die goed werkt. 

Mocht ik in de toekomst nog eens kunnen helpen, schakel dan zeker de Community in. We zijn er altijd voor je! 😄


Hi @Jason, ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Omdat TMTV nu via internet loopt heb ik geen ingang meer over (een kabel voor TMTV en een kabel voor FritzRepeateromdat Draytek geen 5GHZ uitzend). Kan ik ook een Gigabit switch ontvangen om weer bekabeld internet te krijgen, dan wel een ander modem?


Hoi @Kjeld., ik heb je een privébericht gestuurd omdat er ook updates zijn omtrent jouw aansluiting! 😉


Goedemorgen, ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

 

Ben al klant sinds 5-2-2018, maar ik heb het gewoon maar voor lief genomen, todat ik vandaag besloot om eens te gaan kijken of er een oplossing voor is.

ik heb dus me vaste pc bedraad, dan heb ik nog een oudere printer die via bedraad internet gaat.

en dan heb ik nog een ps5 en een google tv en ook me lg oled.

ik ben dus nu aldoor die ethernet kabels aan het uitwisselen met elkaar, als ik iets moet printen, als ik wat ga streamen, als ik op de ps5 ga.

is die anyport anyservice al beschikbaar?

 

of wat zou een andere oplossing zijn?

 

Mvg,

I.Bosman

 


Hallo @IliasBosman 

Je hebt ook een Huawei? Je kan eventueel gebruik maken van een switch.

 


Ja ik heb ook een huawei.

 

moet ik zelf in die switch voorzien?

of kunnen jullie mij hierin voorzien als trouwe klant?

 

Mvg,

 

I.Bosman


Een switch is een betrekkelijk eenvoudig product.

Hier zie je voorbeelden met 4 of 8 poorten.

 


Any Port Any Service wordt op de Huawei beschikbaar zodra je bent overgezet naar het nieuwe tv-platform. Hoe lang dat gaat duren is nog niet bekend, maar als je een Amino Aria 610x tv-box hebt, ben je eerder aan de beurt.


Ik bezit ook een huawei modem, gisteren 3 uur geen internet. Ik zou het prettig vinden om een nieuw modem te ontvangen indien mogelijk. 


Hoi @Robert A.D., graag help ik je direct met het internetprobleem, maar ik zie dat je de afspraak met Guidion geannuleerd hebt, klopt dit? Je hebt momenteel een redelijk instabiele verbinding en de lijnmeting geeft aan dat een huisbezoek van de monteur dé oplossing zal zijn. Mag ik je adviseren om toch de afspraak te accepteren en een datum met hen in te plannen? Ik maak opnieuw een ticket aan zodat de afspraaktool weer verstuurd wordt. Je kunt dan via SMS of e-mail die tool gebruiken om een datum in te schieten. Als dit op de één of andere manier niet lukt, kun je ook altijd bellen met Guidion: 088-2000 151. Ze zijn vandaag bereikbaar tot 17:30.

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Ik zit altijd voor je klaar en help graag mee!


@Jason ja dat klopt, ik heb idd de afspraak geannuleerd, heb weer prima internet, dus zie niet in waarom er iemand langs moet komen. En juist op het moment dat ik dit aan het typen ben, knalt mijn internet er uit, das ironisch....…

Ik ga toch maar een afspraak maken. Bedankt voor het opnieuw aanmaken van een ticket. Ik denk zelf dat ik met een nieuw modem al snel geholpen ben. 


Reageer