Hallo @Cherillynn
Je bedoelt dan zeker de mediaconverter waarop het LOS lampje rood brandt? Er komt dan geen signaal binnen, kan je de mediaconverter voor even van het stroom halen?
Je kan ook je Odído account controleren bij meer onder storingen om te zien of er een storing is op jouw adres.
Bedankt voor je reactie,
Klopt inderdaad dat is het 2e lampje dat rood is.
ik heb de mediaconverter even van het stroom gehaald en weer aangesloten maar nog steeds beide rood..
Er zijn in mijn regio verder ook geen storingen. klantenservice heb ik ruim een half uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken.
Heb echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen of wat ik verder nog kan doen zucht.
Hoi @Cherillynn, ik wil het graag nakijken! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:
-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)
-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?
-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?
Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Hi Ishana,
Dankjewel voor je reactie!
- het WAN lampje is groen
- LOS lampje knippert langzaam
- PON lampje knippert helemaal niet en staat uit
Hopelijk kun je mij verder helpen!
Ik vind het echt stijlloos hoe jullie met klanten omgaan. Heb al 3x meer dan een half uur aan de lijn gehangen EN via de chatbot en community geprobeerd om hulp te krijgen van jullie. En gewoon helemaal NIETS.
Waar-de-loze service ik ben al sinds 1200 bezig om iemand aan de lijn te krijgen en het is nu inmiddels bijna 1700! Kan echt niet!
Hoi @Cherillynn, we proberen zo snel mogelijk te reageren. Geen zorgen! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! Groetjes, Ishana
Ik heb ook een probleem geen internet moet nu 6 werkdagen wachten voor reactie
Hoi @Anja06, ik wil graag nakijken wat ik voor je kan betekenen! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Mijn odido zit op slot? Kan ik het ook op de faktuur vinden
Ik heb afgelopen vrijdag met odido gebeld, breuk 8n kabel of iets fout in de centrale.
Vorige week maandag 30 oktober is ereen monteur van Gideon geweest , heeft het e.e.a uitgezocht en kwam met de melding of breuk in de kabel of bij de centrale is iets niet goed.
Nu maandag 6 november nog geen internet .
Geduld is een schone zaak maar is niet oneindig.
@Anja06, heb je inmiddels weer internet? Op dit moment kan ik niet bij jouw gegevens om met je mee te kijken, maar dit wil ik natuurlijk wel graag doen! Wat bedoel je precies met ‘Mijn Odido’ zit op slot? Kan je helemaal niet inloggen? Zou je mij kunnen vertellen welke melding je krijgt? Ik wil je ook graag een vouchercode sturen, zodat je in ieder geval kunt internetten tot alles is opgelost (mocht je deze nog niet hebben ontvangen).
Aanstaande maandag komen ze van Odido langs om de glasvezelkabel licht te geven zodat ze in de centrale kunnen zien welke kabel het is en deze gaan ze patchen ( vak jargon ).
Dus as maandag middag weer internet hoop ik.
Hoop dat het goed komt vanaf vrijdag 27 oktober geen internet.
Internet via gsm werkt zeer slecht download 2,25 Mbps en upload 1,00 Mbps.
@Anja06, super om te horen dat er aanstaande maandag iemand langs komt, ik hoop met je mee! Maak je op dit moment gebruik van een van onze vouchers of gebruik je je mobiele data?
Ze zijn geweest, nette kerel , hij zei voeding is kapot in de centrale maar helaas nog geen internet en tv vanaf vrijdag 27 oktober.
OOK geen mailtje gehad en ook geen internet nu 3 weken geen verbinding met odido.
WERELDS!
Hoi @Anja06, geen zorgen! Er staat een ticket open bij de technische dienst en zij zullen dit zo snel mogelijk oppakken. We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana
Het is nu precies 4 weken geleden dat de storing is aangemeld, geen internet en geen tv.
Kunt u mij zeggen hoelang nog?
Hi @Anja06, ik heb direct om een update gevraagd. We hebben het doorgezet naar VWT. Gisteren hebben we een update gevraagd maar jammer genoeg hebben we nog geen reactie. Ik hoop dat het snel opgelost wordt!
Vsndaag weer gebeld om een lang verhaal kort te maken, de persoon ( keurige meneer) heeft weer een spoed gestuurd naar Volker.
Ik ken dit verhaal uit mijn hoofd want ik heb het al 3x eerder gehoord, binnen 2 werkdagen feedback, dus vrijdag.
De buren naast mij hebben ook al een maand geen internet of tv.
SCHAAMTELOOS.
@Anja06 wat een verschrikkelijke situatie zeg! Ik hoop dat VWT het snel voor je gaat oplossen. Gebruik je een Odido of Ben simkaart? Zoja, dan kan er een voucher naar je toe gestuurd worden waarmee je Unlimited data krijgt en zodoende via een hotspot op je mobiel je apparaten alsnog draadloos kunt verbinden en wel gewoon internet hebt. Ik hoor graag van je of je dit wenst.
Nee dat heb ik al eerder gezegd , ik heb unlimited .
Echter het ontvangst van odido is zo slecht dat het geen optie is om je mobiel als hotspot te gebruiken.
Heb al een nieuwe gsm samsung S23 ultra en een nieuwe gsm kaart aan geschaft.
Nou ik ben benieuwd , zou vandaag gebeld worden door odido.
Na drie spoed opdrachten na volker gaat hij misschien zeggen dat ik weer internet etc krijg.
Maar ben al vanaf 27 oktober bezig dus ik moet niet zenuwachtig zijn
Hey @Anja06, ben je toevallig al gebeld vandaag?
Nee natuurlijk niet en de buren verderop hebben ook nog steeds geen internet vanaf eind oktober
Hey @Anja06, we hebben zojuist VWT aangestuurd. Zij zullen spoedig contact met je opnemen.