Hallo @jensroggeband
Je kan in de Odido app kijken bij meer > storingen of er een storing bekend is op jouw adres. Misschien helpt het om de stroom even van de Huawei ONT te halen?
Dank, storing is er niet volgens de app. Stroom eraf en weer aan al meerdere malen geprobeerd, zonder resultaat
Hi @jensroggeband, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Wat ons is opgevallen is dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je inmiddels ook al een afspraak hebt met onze monteur. Wil je ons, na het bezoek, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!
Monteur is langsgeweest, en zoals verwacht kan hij het niet oplossen. Na 5 minuten de deur weer uit, want “er komt geen signaal binnen vanuit glasvezel”. Die conclusie hadden we zelf ook getrokken en is waarschijnlijk waarom het LOS lampje rood knippert.
Nu gaat er iemand anders buiten de connecties controleren, maar kan ook weer even duren..
Als de monteur/Odido mijn foutmelding had gehoord kon Odido gelijk iemand inschakelen die de buiten kabels / kastjes / verdeelpunt / connecties controleert. Dit was zonde van de tijd en gaat zo ontzettend traag zeg.
Hallo @jensroggeband
Dit is het beleid van Odido, eerst komt er een Guidion monteur langs om te kijken of het zelf op te lossen is, als het om glasvezel van KPN gaat dan kan het ook zo zijn dat de Guidion monteur het probleem kan checken in de wijkcentrale.
Bij glasvezel van Open Dutch Fiber mag de Guidion monteur niet in de wijkcentrale.