Sinds begin van de middag geen internet meer. Rood knipperend LOS lampje op Huawei Ont. Oftewel geen verbinding met de wijkcentrale. Ongveer 1x per seconde. Natuurlijk ook al een aantal keer opnieuw opgestart. Ik heb al contact met Odido opgenomen en ze gaven aan dat er vaak op vrijdag onderhoud in de wijkcentrale is; en dat het wel snel opgelost zou zijn. Helaas heb ik het probleem nu nog steeds. Ik heb wel een code gekregen voor Unlimited; maar zou het wel graag snel opgelost zien. Omgeving Sassenheim, meer mensen met problemen?
Hi
Ik zie dat je zojuist contact gehad hebt met mijn collega op social media. Ik heb Guidion voor je aangestuurd. Als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen. Graag zie ik een terugkoppeling als de monteur geweest is!
Het is echt ongelofelijk... Ik had een afspraak voor vandaag met Guidion.
Tussen 16:00 en 20:00. Om 15:15 kreeg ik een SMS dat ze over 10 minuten kwamen. Ik snel naar huis om op tijd te zijn. Mijn buren wisten van de komst van Guidion en hadden ook een sleutel van ons huis. Kom ik thuis aan... geen monteur. Ik wachten, wachten... Bel ik om 16:30 naar Guidion, geven ze aan dat hij al geweest is en we niet thuis waren. Volgens die dame van Guidion staat er in de algemene voorwaarden dat ze een uur eerder of later kunnen komen.
Ik snap dit echt niet. Ik geef een tijdvak aan van 16:00 tot 20:00. Hoe verwacht je van mensen dat ze tussen 15:00 en 21:00 thuis zijn? Ik snap hier niks van. De monteur heeft niet eens gebeld; de buren hadden hem gewoon kunnen helpen toen ik al onderweg was. De monteur heeft het op 'resolved' gezet, waardoor het hele rideltje weer opnieuw gaat lopen en ik nog steeds niet geholpen ben.
Ik weer met Odido gebeld en het kan weer eens minimaal 3 dagen voordat ik een nieuwe afspraak kan maken. manmanman. Ben behoorlijk gefrustreerd. Had de monteur niet gewoon even kunnen bellen? Ik bedoel ik heb afgelopen dagen wel 10smsjes en mailtjes van ze gehad. Maar op het moment supreme… nothing.
Conclusie: Nog steeds geen internet en ik Guidion behoorlijk klant onvriendelijk.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.