Skip to main content

Rood knipperend LOS lampje op Huawei Ont

• 16 februari 2024
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Sinds vanmiddag geen glasvezelverbinding meer, op de Huawei converter knippert nu het LOS lampje de hele tijd rood! Heb al de stroom eraf gehaald, na stroom erop gaat ie weer rood knipperen! Hoe dit op te lossen?

Uitgelichte reactie

17 februari 2024

Hoi @Helga1969, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag heel snel genieten van je internetverbinding! In je dossier lees ik dat er inmiddels een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zij gaan uitgebreid je verbinding nalopen en ik ga duimen dat het hen snel lukt om de oorzaak op te sporen.

Hier gaan wij voor je achteraan, hoe dan ook kunnen wij dit voor je oplossen!

2 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 februari 2024

Hoi @Helga1969, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag heel snel genieten van je internetverbinding! In je dossier lees ik dat er inmiddels een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zij gaan uitgebreid je verbinding nalopen en ik ga duimen dat het hen snel lukt om de oorzaak op te sporen.

Hier gaan wij voor je achteraan, hoe dan ook kunnen wij dit voor je oplossen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 februari 2024

Hallo, het is inmiddels opgelost! Als het internet niet werkt merk je pas dat thuis bijna alles erom draait! De Philips hue, de sonos apparaten, de tv enz. Blij dat het weer werkt in ieder geval! 👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen