Rood knipperend LOS lampje Den Haag Ypenburg

  • 13 February 2023
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Er was vandaag een storing aan de fiber verbinding in Den Haag Ypenburg.
 


Inmiddels is er vanuit T-Mobile bericht dat de storing verholpen zou zijn, maar helaas, niet bij mij.
Het LOS lampje knippert nog steeds rood... (uiteraard even de stroom van de mediaconverter afgehaald voor de zekerheid)

Dus bij deze maak ik (weer) melding van storing. Hoop dat er vlot naar gekeken kan worden!

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemorgen @Martinovic78, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Den Haag Ypenburg zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Never mind. De post is inmiddels aangepast dat de storing NIET verholpen is, en de monteur nog werk moet uitvoeren. Dat kan ik alleen maar bevestigen :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martijn_M, ze zijn er inderdaad nog druk mee bezig! Houd het topic in de gaten voor verdere updates hierover.  

Hi Tommie,

er is bij ons door de klantenservice aangeboden 7x 24 uur onbeperkt internet aangeboden. De storing was gisteren rond 20.00 uur bij ons begonnen in Den Haag Ypenburg.

Aangezien wij geen T-Mobile simkaart hebben hebben wij op aangeven van de klantenservice een T-Mobile Prepaid simkaart besteld bij een derde partij, deze komt als het goed is morgen met spoed bij ons aan ivm dat we de lijn nodig hebben om thuis te werken. Er is ons een vergoeding toegezegd van 10 euro. Ik neem aan dat T-Mobile de kosten ook vergoed zoals toegezegd. 

Het is jammer dat dit in korte tijd voor ons de tweede keer is dat de lijn niet werkt. De eerste keer was 2 dagen na aansluiten en duurde ruim een week dat het hersteld was, nu is de fix gelukkig binnen 24 uur (althans zo lijkt het).

Bij onze vorige provider waar we ruim 10 jaar zaten, hadden wij in de 10 jaar slechts 1 keer te maken gehad met een storing ivm een gebroken KPN grondkabel.

Hopelijk is dit de laatste storing, want de maandelijkse besparing die wij hebben is het zo echt niet waard voor de kwaliteit en service die T-Mobile levert!

Groet,
Martin

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Martinovic78, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Den Haag Ypenburg zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.