Skip to main content

Hallo allemaal.
ik heb begin deze week alle apparatuur ontvangen en aangesloten voor mijn glasvezel internet verbinding. Op de “omvormer” brnadt het powerlampje continu, het PON lampje wordt heel soms onderbroken en het LAN lampje wat vaker. 

Op het modem brandt het internet lampje continu rood.

Aangezien mijn telefoon meteen de wifi kan vinden (de groene lampjes daarvan branden ook groen op het modem) mag ik daaruit concluderen dat het probleem zich in het modem lijkt te bevinden? Wie heeft verder tips voor me?

(de LAN kabel van de omvormer heb ik in de blauwe WAN poort achterin gestoken)

Groet

Roger

 

Hallo @shogun416 

Je hebt de installatie zelf gedaan? Als hett goed is heb je een afspraak met de Guidion monteur kunnen maken, omdat je aangeeft dat het PON lampje knippert moet de monteur hem mogelijk nog registreren.


Hallo @shogun416 

Je hebt de installatie zelf gedaan? Als hett goed is heb je een afspraak met de Guidion monteur kunnen maken, omdat je aangeeft dat het PON lampje knippert moet de monteur hem mogelijk nog registreren.

Dank voor je reactie.
inmiddels is de afspraak met de monteur wél gedaan. Bovenstaande is mij totaal onbekend, dat eea nog geregistreerd dient te worden. Zoiets lijkt me handig om meteen te communiceren wanneer ik de apparatuur krijg lijkt me.


Reageer