Als ik iets in één van de RJ45-poorten aan de achterkant van de T-56 stop en ik haal het er daarna weer uit dan blijft de poort actief staan in de web-GUI tot het modem wordt herstart. Zo kan ik dus niet zien of dingen goed werken of niet, want als ik daarna opnieuw een RJ45 erin stop die niet werkt, dan lijkt het in de GUI alsof hij wél werkt. Is dit bekend en wordt dit in een volgende firmware gefixt?
Hallo
Blijft het gele lampje bij de poort ook branden?
Ervaar je hetzelfde na het uitvoeren van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken?
Hallo
Blijft het gele lampje bij de poort ook branden?
Ervaar je hetzelfde na het uitvoeren van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken?
Nee, achterop gaat het uit, zoals je zou verwachten. Ik heb al 2x een fabrieksreset uitgevoerd in een poging om mijn Sonos-probleem op te lossen (zonder resultaat helaas, dat is een andere vraag die ik gesteld heb). Het speelde vóór die resets en erna nog steeds dus. Na een reboot is het weer weg zolang je niets inplugt (want dan speelt het opnieuw) maar dat is niet echt een oplossing, telkens rebooten...
Hi
Ik neem voor het gemak aan dat een refresh van de pagina ook niet de juiste informatie laat zijn als je de kabel los haalt?
Hi
Ik neem voor het gemak aan dat een refresh van de pagina ook niet de juiste informatie laat zijn als je de kabel los haalt?
Dat klopt. Zelfs uitloggen en weer inloggen maakt geen verschil. Ook dagen later lijken ze in de GUI nog steeds bezet terwijl er niets ingeplugd zit. Tot ik dus de router reboot.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.