Hallo @Reelben
Heb je de overstapservice gebruikt? Zodra Freedom werkt en Odido is stopgezet dan hoor je een mail met retour instructies te ontvangen. Indien je oudere apparatuur hebt dan mag het naar een recyclepunt:
https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/wijzigen/apparatuur-terugsturen
Hoi @Waqqas ,dank je wel voor de uitleg.
Ik heb een overstap aangevraagd ja via hun.
Staat ook bij mijn odido.
Alleen (bijna na aanvraag) sindsdien ligt de verbinding er zo af en toe wel eens uit.
Normaal kwam die wel eens terug.
Nu vandaag 19-10 is het helemaal niks meer op de lijn.
Zou normaal 4-11 horen te gebeuren.
Dacht ook al twee weken geleden dat ze me er uit hadden gegooid
Maar Denk dat dat nu wel is gebeurd.
Heb, er al contact mee via freedom... deze zij al het hoort niet 🥳
Maar ze horen meerdere hiermee.
Dus dacht stuur alles maandag retour.
Is het spul retour .. en wacht november af.
Maar wacht ik nog af of ik de retour instructies (label) opgestuurd krijg.
Nogmaals dank, en nog een fijn weekend.
Met vriendelijke groeten,
Ben