Skip to main content

Reactie/screenshots nav truspilot review agv geen internet

  • 27 november 2024
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Middag,

 

Nav truspilot review (klacht en klacht omtrent klachtafhandeling) bij deze de gevraagde screenshots.

 

 

Uitgelichte reactie

28 november 2024

Hi ​@DvdMeule, welkom op onze Community!

Bedankt voor alle screenshots. Dit klinkt echt als pure pech als deze keer weer de patchkabel eruit getrokken is. Echter weten we op dit moment nog niet of dit het geval is. Ik zie dat we een uur geleden opnieuw navraag bij VWT hebben gedaan. Zij zijn de enige die toegang hebben tot hun wijkcentrales. Uiteraard zullen we deze periode weer voor je vergoeden. Als het eenmaal is opgelost wil ik ook met je kijken naar een extra coulance. Dit is natuurlijk niet prettig als dit vaker gebeurd. 

Het moeilijke aan dit euvel is dat wij hier weinig aan kunnen doen. Stel een monteur moet een klant (om)patchen in de wijkcentrale, dan kan er wel eens een kabel in de weg liggen of de kast is niet netjes ingeruimd en trekt hierdoor per ongeluk een kabel eruit zonder dat de monteur dit weet. Dan wordt dit vaak pas opgemerkt als de monteur weer wordt aangestuurd. Omdat we met onderaannemers werken kan het wat langer duren dan we willen. Hopelijk krijgen we spoedig bericht van VWT en is het snel opgelost! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 28 november 2024

Hi ​@DvdMeule, welkom op onze Community!

Bedankt voor alle screenshots. Dit klinkt echt als pure pech als deze keer weer de patchkabel eruit getrokken is. Echter weten we op dit moment nog niet of dit het geval is. Ik zie dat we een uur geleden opnieuw navraag bij VWT hebben gedaan. Zij zijn de enige die toegang hebben tot hun wijkcentrales. Uiteraard zullen we deze periode weer voor je vergoeden. Als het eenmaal is opgelost wil ik ook met je kijken naar een extra coulance. Dit is natuurlijk niet prettig als dit vaker gebeurd. 

Het moeilijke aan dit euvel is dat wij hier weinig aan kunnen doen. Stel een monteur moet een klant (om)patchen in de wijkcentrale, dan kan er wel eens een kabel in de weg liggen of de kast is niet netjes ingeruimd en trekt hierdoor per ongeluk een kabel eruit zonder dat de monteur dit weet. Dan wordt dit vaak pas opgemerkt als de monteur weer wordt aangestuurd. Omdat we met onderaannemers werken kan het wat langer duren dan we willen. Hopelijk krijgen we spoedig bericht van VWT en is het snel opgelost! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 november 2024

Ook dit lijkt exemplarisch voor jullie manier van werken. Het is ‘al’ opgelost dus daarvoor navraag doen heeft niet veel zin. Daar ging deze topic niet over, want dat heb ik via ongeveer 10 telefoontjes al gedaan.

Mij gaat het om het feit dat, ondanks het feit dat ik de oplossing aandraag, het weer drie weken moet duren voordat het opgelost is. En dat al voor de derde keer (zie ook andere Trustpilot reviews). Als ik dan vervolgens om coulance vraag voor deze wanvertoning, dan geeft odido niet thuis. Coulance is trouwens iets anders dan de tijd van niet-beschikbaarheid vergoeden. Dat lijkt me namelijk evident en is reeds toegezegd.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@DvdMeule, hier zullen we zeker naar kijken! Dit zullen we doen op het moment dat het opgelost is, dan weten we namelijk hoe lang het heeft geduurd. We willen uiteraard een passende coulance aanbieden! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen