Al enige tijd heb ik last dat het internet op random momenten vertraagd of even weg lijkt te vallen. Dat duurt niet langer als een minuut. Net om ~16:24 had ik hier ook weer last van. Is er aan de zijde van T-Mobile iets terug te leiden naar kortstondige vertragingen dan wel verstoringen op het netwerk?
Ps. Ik zit op internet via een LAN kabel (niet draadloos).
Bladzijde 1 / 1
Topic kan wat mij betreft dicht. Het probleem lijkt op dit moment in m'n browser te zitten. Ik graaf nog even verder...
@henkdenkt,
Bedankt voor je graafwerk tot dusver! Vaak is een wegvallende verbinding terug te leiden op de wifi, maar die had je al uitgesloten. Soms zie je bij DSL weleens kort iets wegvallen, maar op glasvezel eigenlijk zelden. Een browser kan natuurlijk ook roet in het eten gooien.
Ik laat dit topic dan ook gewoon open. Mocht je nog iets terugvinden met een bepaalde browser en/of een bug, dan kan je dit altijd hier melden. Hoe meer info, hoe beter! 🙂
Bedankt voor je graafwerk tot dusver! Vaak is een wegvallende verbinding terug te leiden op de wifi, maar die had je al uitgesloten. Soms zie je bij DSL weleens kort iets wegvallen, maar op glasvezel eigenlijk zelden. Een browser kan natuurlijk ook roet in het eten gooien.
Ik laat dit topic dan ook gewoon open. Mocht je nog iets terugvinden met een bepaalde browser en/of een bug, dan kan je dit altijd hier melden. Hoe meer info, hoe beter! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.