Waar te beginnen…
Vorig jaar glasvezel bij mij nieuwe huis aan laten leggen, dit besteedt T-mobile blijkbaar weer uit aan KPN, die het weer uitbesteedt aan een aannemer. Hier ben ik achter gekomen, omdat ze tegels kapot gemaakt hebben bij het aanleggen van de glasvezel en iedereen zich achter elkaar verschuilt.
T-mobile wijst naar KPN, KPN wijst naar de aannemer en de aannemer geeft niet thuis.. Ondertussen wordt er niks opgelost en laten ze je gewoon stikken.
Dat is al een frustratie punt op zich, maar de wifi werkt niet eens naar behoren. Hierop is iemand komen kijken en heeft een wifi repeater geplaatst van fritzbox. Dit leek een mooie oplossing, dus die heb ik zelf NOG 1 extra aangeschaft, zodat ik overal in huis fatsoenlijk internet zou hebben. Niet dus..
Daarop (wederom) een monteur van Guidion laten komen, die zei het wel op te kunnen lossen, maar dan moest er een andere router/modem geplaatst worden waar een mesh netwerk mee gemaakt kon worden in combinatie met de Fritzboxen. Dit zou €2,50 extra per maand kosten om het te plaatsen.
Ik heb al het beste/duurste pakket van T-mobile, met de belofte dat ze OVERAL in huis goed wifi garanderen. Dit is niet het geval, dus dan ga ik niet nog eens €2,50 per maand bij betalen.
Hier in totaal 4x!! over gebeld.. 1e keer zou ik dinsdag terug gebeld worden met een oplossing, zelf de vrijdag erna maar terug gebeld, want ik werd niet terug gebeld.
2e keer zou ik, met belofte van de klantenservice, terug gebeld worden en..zelf weer terug kunnen bellen na een week.
Beide keren, precies hetzelfde verhaal, niks opgelost.
3e keer wederom zelf terug gebeld, krijg je een betweter aan de telefoon die voor mij in ging vullen hoe mijn huis eruit zag, bij verbeteren van zijn invulling werd hij geirriteerd en hing hij zelf op (zo enorm onbeschoft)
Meteen (4e keer) terug bellen, wordt me beloofd dat er een nieuw router/modem wordt verzonden omdat deze problemen niet aan mochten houden, had blijkbaar al het nieuwste modem, dus dat mesh netwerk zou al gemaakt moeten kunnen worden.
Vandaag mailtje dat de monteur/modem geannuleerd is en als ik nog problemen ondervind, dat ik het modem 10 seconden van de stroom moet halen… Ik denk dat het modem inmiddels langer van de stroom af heeft gelegen, dan eraan, zo vaak heb ik dat stekkertje er al uit gehaald….
Je wordt aan het lijntje gehouden, totaal geen service en ze liegen waar je bij staat