Skip to main content
Ik heb al maandenlang slecht internet die steeds uitvalt. Maandenlang wordt ik van kast naar muur gestuurd . Belofte van financiële compensatie bleek leugen te zijn omdat "stabiel WiFi nooit beloofd is". Ik zit na maandenlang reparatie en nieuwe modem uitproberen 1 MB boven minimale internet sterkte om kosteloos te annuleren. Ik ben 10 jaar klant en verschrikkelijk teleurgesteld. Ik zal alles annuleren van tmobile. Ook mijn mobiel. Ik geef geen stuiver meer uit aan jullie!
Hallo MissTi,



Wat jammer dat je ervaring met Thuis niet aan je verwachtingen voldoet.

T-Mobile streeft er na om bij iedereen een goede verbinding te leggen.

In dit topic word alles over wifi uitgelegd https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-help-mijn-wifi-valt-weg-276063 en hier de actie voorwaarde van de wifi https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/thuis/actievoorwaarden-thuis-wifi-service.pdf



Wat voor pakket heb je ?

Wat voor snelheid haal je met een kabel ?

Wat zijn je verwachtingen en waar gaat het mis ?
Internet valt steeds bekabeld en draadloos weg ben al 10 jaar klant zonder enige klacht.

Ik heb tot 20mb pakket

Ik haal meestal rond 5-11 ... nadat gideon reparatie langs is gekomen haal 13mb (Mevr van telefoondienst zegt dat dat 1mb te hoog is voor kosteloos annuleren)

Ik heb nog maar 2 maanden op contract

Ik wil graag stabiel internet svp

Net door klantenservice medewerker Roald gebrutaliseerd. Ik wil excuses.

Ik wil geld terug voor maanden waarop ik geen internet had. Roald zei dat ik geen garantie had op WiFi.
Ik heb net ook m'n telefonie opgezegd. Jullie krijgen geen stuiver meer
Hi MissTi, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al weer telefonisch contact hebt gehad en dat we hard voor je bezig zijn om de problemen voor je op te lossen! De verbinding lijkt er op dit moment goed uit te zijn, onze netwerkspecialisten zijn het op moment aan het 'monitoren' om te kijken of dit ook zo blijft. Één van mijn collega's neemt contact met je op zodra we dit kunnen bevestigen. Excuses voor de overlast!
Ik heb het zelfde probleem.
Hi 19Nieck40, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik zie je ook via de e-mail contact op hebt genomen en dat mijn collega je een aantal tips door heeft gestuurd om je wifi bereik te verbeteren en dat wij in juli een versterker hebben geplaatst om het bereik te verbeteren. De wifi snelheid was op dat moment 46,2 Mbps. Ervaar je op dit moment weer problemen met je wifi verbinding of ook met je bedraadde aansluiting? En welke problemen ervaar je precies? Valt je verbinding weg of heb je een trage verbinding? Als de verbinding wegvalt, werkt de TV op dat moment nog wel? En waar ervaar je deze problemen? In de gehele woning of alleen op specifieke plekken? Ik hoor graag van je, dan kijk ik met je mee!

Reageer