Beste community,
Ons huis is verkocht en ik ga tijdelijk weer bij m'n ouders wonen. Mijn ouders hebben al internet, dus ik wil mijn huidige vast internet abonnement opzeggen. De enige manier om dit te doen volgens de website, is telefonisch. Alle andere nutsbedrijven (energie, warm water, verzekering) laten mij dit heel makkelijk doen via hun website, het is tenslotte 2024, maar nee, bij Odido moet je persé bellen. Een vreemde keuze, want dit maakt het duurder en omslachtiger voor beide partijen, maar dit terzijde...
Nu bel ik dus naar 0800-0092 en ik kies > vast internet > spreek m'n gegevens in > reden: opzeggen > vervolgens wordt verteld dat het gesprek opgenomen kan worden, prima > vervolgens wordt er gewoon opgehangen! Ik bel nog een keer, wordt er weer opgehangen op precies hetzelfde moment. Wat is dit? Nu kan ik dus niet opzeggen, behalve hopen dat jullie mij hier verder kunnen helpen.
6 december wordt ons huis overgedragen, dus vanaf die datum wil ik mijn vast internet abonnement opzeggen. Het eventueel vervallen van combi abonnement korting accepteer ik. Hopelijk kunt u dit hier voor mij regelen. Bij voorbaat dank.