Heren wat is de status begin het na 1 week wel beu te worden. Tmobile stuurt mij naar kpnnetwerkNL en daar zijn ze 2 keer van geweest voor de demping die te hoog zou zijn. Nu word er weer verteld dat ik naar guidion moet bellen , die heb ik gebeld hier geven ze weer aan dat er geen ticket is ( gister hebben ze me hier nog over gebeld om een afspraak te maken…. ) Vandaag weer met t-mobile gebeld daar word verteld dat er op 1 november niks aanwezig was dus monteur ook niks on testen.. Ik heb 2 keer aangegeven dat ik 1 november niks heb gemeld en dat dit niet bij mij adres hoort.. De medewerker blijft er maar over door gaan , ik heb vervolgens hier op het hele verhaal van A tot Z verteld en dat is heel kort sinds vorige week vrijdag en niet eerder en de telefoon word er opgegooid. Kijk als hij niet weet waar die mee bezig is daar kan ik natuurlijk niet zoveel aan doen ook ik heb niet altijd gelijk maar als je het niet meer weet gooi dan lekker niet de horen de op ( ik was gewoon redelijk :) )
Tmobile blijft maar schetsen dat het bij mij thuis moet liggen ik weet het niet maar sinds 2 a 3 weken zijn er meerdere meldingen over extreem lage upload.
Ik kan mijn andere topic niet meer terug vinden ook niet in mijn profiel of hij is verwijderd geen idee maar heb zelf al gedaan:
- Glas converter uitgewisseld
- Router uitgewisseld
- Kabel tussen glas en router vervangen
Je staat gemiddeld 15 tot 25 minuten in de wachten en elke keer krijg ik onzin te horen we kunnen 2 dingen doen :
- Laat mensen bellen die wel weten waar ze over praten inplaats alleen maar door te verwijzen aan te sturen naar mensen die het toch niet kunnen oplossen?
- Of ik zeg de hele klere bende gewoon op inclusief mobiels
Ik snap best dat jullie tijd nodig hebben om iets te analyseren / overleggen / uit te sluiten , echter zijn we bijna 1 week verder sinds het begon en ik ben nog geen stap verder heb wel wat beters te doen dan elke keer met tmobile , knpnetwerkNL , guidion bellen en iedereen wijst naar elkaar.
Dus T-Mobile
Ik heb nu meerdere keren gebeld heb hier alle begrip voor maar op het forum zijn meerdere meldingen over dit soort problemen, maar mijn begrip raakt wel een beetje op als ik van het kastje naar de muur word gestuurd , hoor graag een reactie
Problemen met upload 930 down 40 up
Uitgelichte reactie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.