Beantwoord

Problemen met online gamen op PS4, sinds overstappen naar T-Mobile

  • 21 April 2021
  • 54 reacties
  • 1363 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

@Jwht21 je hebt interactieve tv van T-Mobile en T-Mobile TV, welke modem heb je van T-Mobile en op welke poort is de tv box aangesloten?

Bij interactieve tv van T-Mobile heb je naast vlan 300 ook vlan 640 nodig voor IPTV.

Bij T-Mobile TV heb je enkel vlan 300 nodig maar dan moet je ook de instructies in bovenstaande link volgen.

Zyxel t-50

@Waqqas ik heb inmiddels de tp-link thuis alleen lukt het me niet om hem te installeren, ik heb alle stappen gevolgd maar hij doet het. Ik heb zelfs de stappen gevolgd die in voorgaande berichten stonden maar zonder succes. Hopelijk heb je een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 

Kan je eens een foto maken van het tabblad waar je de VLAN in moet voeren? De DSL kabel zit nu in de TP-LINK?

@Waqqas 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 ik zie dat je verbonden bent met WiFi?

Heb je het T-Mobile modem wel weggehaald en de DSL kabel vanaf het ISRA in de TP-LINK?

De TP-LINK router heeft ook hetzelfde LAN IP 192.168.1.1 als het T-Mobile modem dus de TP-LINK zal dan niet werken achter het T-Mobile modem.

@Waqqas dat is WiFi van de tp link maar die doet het verder niet, dsl kabel is in de tp link 

@Waqqas dat is WiFi van de tp link maar die doet het verder niet, dsl kabel is in de tp link 

Er staat trouwens dat als ik de dsl kabel en adopter verbind dat de power en dsl led moeten branden maar dat gebeurd ook niet 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 kan je hem eens een fabrieksreset reset geven en opnieuw instellen want hij zou zo wel moeten werken.

Een normale herstart werkt ook niet?

Ik zie geen uitroepteken bij de WiFi dus kan je wel browsen? Misschien lampjes defect?

@Waqqas nee ik kan niet browsen, ik heb alles ook herstart en opnieuw gedaan maar zonder succes. Maar moet het perse dynamic ip zijn? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 ja de verbinding wordt tot stand gebracht via Dynamic IP.

@Waqqas internet doet het nu via de router maar we kunnen geen tv kijken. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 mooi, wat was de oplossing?

Wat zie je als je klikt links op IPTV? Kan je ergens vlan 640 invullen?

@Waqqas ja ik had al 640 ingevoerd, NPO 1 tot 3 doet het wel maar derest van de kanalen niet. 

@Waqqas ja ik had al 640 ingevoerd, NPO 1 tot 3 doet het wel maar derest van de kanalen niet. 

@Boris 

Reputatie 7

@Jwht21 ,

Goed dat je het afvraagt! Zou je, voor onze nieuwsgierigheid, de instellingen van de IPTV-tab willen delen? Ik ben erg benieuwd hoe de instellingen zijn afgesteld. Ik hoor het graag van je! 

Moet ik de dsl kabel in de zyxel t50 zetten of in de tp link. Heb m momenteel in de zyxel t50 maar iedere keer als ik 300 invul bij de vlan heb ik geen verbinding meer. Alleen als ik de dsl kabel in de tp link zet hebben we geen tv meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21

Eerder gaf je aan dat je met de DSL kabel in de TP-LINK wel internet hebt en enkel NPO 1, 2 en 3.

Heb je met de DSL kabel in de Zyxel wel alle zenders?

@Boris vroeg nog om een screenshot van de IPTV tab op de TP-LINK met de DSL kabel in de TP-LINK.

@Waqqas als de dsl in zyxel zit werken alle zenders ja. Trouwens het is niet zo dat de internetkabel die in de LAN/WAN port zit van de tp link in de WAN Port moet van zyxel toch? Heb m nu namelijk in LAN Port 2

@Boris 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 

Indien je de TP-LINK achter de Zyxel wilt aansluiten LAN Zyxel naar WAN TP-LINK, dan moet je het LAN IP wijzigen naar 192.168.0.1 in de TP-LINK als hij gelijk is aan 192.168.1.1.

Hiermee is het NBA probleem denk ik niet opgelost.

@Waqqas 

oh oké duidelijk. 
Enig idee hoe ik de vlan op 300 kan zetten zonder dat de verbinding breekt? 
 

als u dit zou doen hoe zou uw stappenplan eruit zien? Het kan namelijk best zo zijn dat ik of een verkeerde stappenplan heb of een hele stap oversla. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21 

Als je de DSL kabel in de TP-LINK steekt dan heb je internet maar de tv geeft niet alle zenders weer?

Of wil je de TP-LINK achter de Zyxel?

@Waqqas 

  • - Klopt, als ik de dsl in de tp link zet hebben we geen zenders nee. 
     
  • Geen idee, wat is makkelijker ? 

     
Reputatie 7
Badge +15

@Jwht21

Kan je eens even in je TP-LINK router rondkijken bij alle tabbladen of je ergens een optie IGMP snooping tegenkomt en deze uitvinken.

Ik heb op google gekeken maar kon niet vinden waar deze optie hoort te staan in jouw router.

Apply en router herstarten daarna denk ik, hierna zou tv het moeten doen.

@Waqqas 

Heb m gevonden, volgens mij stond hij al aan. 
Morgen zal ik mijn dsl in m’n tp link zetten en laat ik het je weten  

 

Reputatie 7
Badge +15

@Koezo123

Ah oke, bij IGMP Snooping enable uitvinken, save, herstarten en tv testen 🤞

Reageer