Skip to main content

We hebben al 3 weken constante storing met de tv en internet. Als de tv ermee stopt doet het internet het ook niet en andersom. Eerst dacht ik dat dit door het onderhoud kwam maar het blijft duren. We hebben hem al heel vaak gereset maar ook dat heeft totaal geen zin. 

 

we kunnen niet eens normaal iets kijken op de tv of even de mail bijwerken. Het is zo erg dat ik op mijn telefoon netflix films/ series download en deze naar de tv stream wanneer hij het wel doet, want anders gaat dit niet eens. 
 

maar ben het echt zat, einde van de maand gaannwe echt niet de volledige rekening betalen als 10 x in het uur alles eruit ligt

Hi @Paj.maas, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, dus ik heb direct jouw verbinding onder de loep genomen. Hier gaan we namelijk iets aan doen. Ik zie een zogenoemde lease time error in jouw verbinding. In een privébericht heb ik aangegeven om welk apparaat het gaat. Deze error kun je herstellen door het apparaat los te koppelen, het modem te resetten en daarna een MAC-release op het modem en de WAN (de binnenkomende verbinding) te laten uitvoeren. De MAC-release kun je aan ons verzoeken, dit doen we met alle plezier voor je. Meestal refresht de IP-lease vervolgens na een uurtje zodat het apparaat weer verbonden is en online blijft, maar op een lease time error blijft de lease dus vernieuwen en uitvallen en dat is van grote invloed op de algehele verbinding van alle apparaten.

Geef jij hier een seintje als je deze stappen hebt uitgevoerd? Ik wil dit voor je fixen! 💪


Reageer