Skip to main content

Goedenavond, 

Ik ben een nieuwe klant bij t mobile thuis en ik ben hier vanavond voor het eerst op dit forum. 

Mijn eerste conclusie na het lezen van de vele berichten is dat ik zeker niet de enige ben met problemen met t mobile thuis. 

Ik lees overal dezelfde problemen en emoties: geen signaal en lang wachten, teleurstelling en irritatie slaan om in hulpeloosheid en onbegrip

Ik zie ook de plichtmatige antwoorden van de moderators die er waarschijnlijk ook niet veel aan kunnen doen.

En wat zet t mobile er tegenover? tegen al die ontevreden mensen die zonder internet en tv zitten? Een voucher voor onbeperkt internet, voor 7 dagen!

Ik ben nu toe aan mijn derde voucher van een week (dat is niks in vergelijking met andere schrijnende gevallen die ik lees) en nog steeds geen zicht op een oplossing. Ik heb al vele mensen gesproken van het klantenteam, maar bij die mensen proef je ook de onverschilligheid na de hele dag boze mensen te woord staan, en met hun kom je niet ook dichter bij een oplossing of krijg je een pleister op de wonden. Of wordt je hulpeloze gevoel weggenomen. Je kunt zelf bellen met guidion of volkerwessels zeggen ze dan. 2 partijen waar ik geen verbintenis mee ben aangegaan. 

Vraag: Kan ik dan doorverbonden worden met iemand waar ik deze gang van zaken neer kan leggen?

Antwoord: Nee meneer, ik kan een melding maken naar mijn supervisor  maar ik mag u niet doorverbinden. 

Vraag: Maar bij wie in jullie organisatie moet ik dan zijn om mijn klacht te adresseren? Jullie zullen toch wel iemand hebben die over dit soort gevallen gaat.

Antwoord: ik zou niet weten naar wie ik u door moet zetten meneer. 

Kortom ik zit al bijna 2 weken te wachten totdat iemand mijn kabel er weer inprikt bij het wijkpunt, die blijkbaar ook iemand eruit getrokken heeft. Maar nee, dat is schier onmogelijk blijkbaar, dat is wachten en wachten en wachten en terugbellen en weer je probleem uitleggen voor de 8ste keer en weer wachten.....

Er is mij veel duidelijk geworden de afgelopen 2 weken. Ik ben klant geworden bij een bedrijf wat overgeleverd is aan de betrouwbaarheid van de 2 partners waar ze zaken mee doen. Maar dat staat er nergens bij in de advertenties, dat als er problemen zijn ze zich dan verstoppen achter deze 2 partners en jij als klant niemand te spreken krijgt die daadkracht en eigenaarschap heeft bij het oplossen van jouw probleem. Laat staan dat iemand je terugbelt, gewoon ouderwets terugbelt om jou het gevoel te geven dat je er toe doet als klant.

Toch een fijne Avond,

Mvg,

De Lange Wapper 

 

Hi @De Lange Wapper, check - merci voor de aanvulling! Jouw contract is begonnen op 04-08-2022 en de problemen begonnen op 02-09-2022. In deze periode heb je € 29,10 aan abonnementskosten betaald. 


Dus wil ik graag weten hoe jullie bedragen tot stand komen Ik heb nu betaald 57.10 + 30 euro = 87.10 mijns inziens is dat dus veel te veel. 

Wil je het nakijken 

 


Hoe kan ik de factuur van de sim naar je sturen?


Hoi @De Lange Wapper, jouw maandbedrag bij T-Mobile voor thuis bedraagt € 30, dit bedrag is waar we rekening mee houden wanneer er vergoed wordt voor gemiste diensten. Jouw mobiele abonnement is hierop niet van toepassing. We hebben op 14 oktober een bedrag gecompenseerd dat opgebouwd is uit het aantal dagen waarop jij geen verbinding had bij T-Mobile voor thuis - eventueel gemaakte kosten bij een ander abonnement kunnen we daarin niet meenemen.


Dat is geen antwoord op mijn vraag


@De Lange Wapper Ik deed de voorzichtige, maar wellicht foutieve aanname dat je met simkaart doelde op een mobiel abonnement - maar kan het verkeerd hebben natuurlijk. Indien dit zo is: mijn excuses!

Wat bedoel je precies met: “Hoe kan ik de factuur van de sim naar je sturen?” → Wij vergoeden enkel de Thuis-kant en niet een mobiel abonnement of kosten aldaar gemaakt.


Misschien moet je even de berichten teruglezen van je collega's lezen om te kijken waar het allemaal om gaat.


Inmiddels is het opgelost 


Reageer