Beantwoord

Problemen met de verbinding in wijkcentrale

  • 15 September 2022
  • 33 reacties
  • 1031 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7

Hi @De Lange Wapper, check - merci voor de aanvulling! Jouw contract is begonnen op 04-08-2022 en de problemen begonnen op 02-09-2022. In deze periode heb je € 29,10 aan abonnementskosten betaald. 

Dus wil ik graag weten hoe jullie bedragen tot stand komen Ik heb nu betaald 57.10 + 30 euro = 87.10 mijns inziens is dat dus veel te veel. 

Wil je het nakijken 

 

Hoe kan ik de factuur van de sim naar je sturen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @De Lange Wapper, jouw maandbedrag bij T-Mobile voor thuis bedraagt € 30, dit bedrag is waar we rekening mee houden wanneer er vergoed wordt voor gemiste diensten. Jouw mobiele abonnement is hierop niet van toepassing. We hebben op 14 oktober een bedrag gecompenseerd dat opgebouwd is uit het aantal dagen waarop jij geen verbinding had bij T-Mobile voor thuis - eventueel gemaakte kosten bij een ander abonnement kunnen we daarin niet meenemen.

Dat is geen antwoord op mijn vraag

Reputatie 7
Badge +16

@De Lange Wapper Ik deed de voorzichtige, maar wellicht foutieve aanname dat je met simkaart doelde op een mobiel abonnement - maar kan het verkeerd hebben natuurlijk. Indien dit zo is: mijn excuses!

Wat bedoel je precies met: “Hoe kan ik de factuur van de sim naar je sturen?” → Wij vergoeden enkel de Thuis-kant en niet een mobiel abonnement of kosten aldaar gemaakt.

Misschien moet je even de berichten teruglezen van je collega's lezen om te kijken waar het allemaal om gaat.

Inmiddels is het opgelost 

Reageer