Mijn internet is instabiel sinds afgelopen weekend. Mijn persoonlijke router vertelt me dat de WAN-poort de internetverbinding verliest. Het is meer dan 5 keer in een week gebeurd. Ik moet de modem opnieuw opstarten of ongeveer 10 minuten wachten totdat de modem zichzelf opnieuw verbindt.
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice op Twitter. Ze blijven me vertellen dat mijn modem er van hun kant goed uitziet, of vinden andere irrelevante redenen. Hun antwoorden kloppen niet. Ik heb de modem al opnieuw opgestart en de verbinding is weer normaal als ze de modem controleren. Ze zullen zeker een "normale verbinding" zien. Ik ben het versturen van de berichten zat en wil mijn ervaring op het forum delen om te zien of er een oplossing is. Heel erg bedankt! :)
Ik heb de screenshot van de berichten bijgevoegd. Ik ben geen moedertaalspreker, dus het gesprek is in het Engels. Ik heb alle persoonlijke informatie verduisterd.
Het is echt vervelend om zo'n onstabiel internet te hebben als ik thuis werk.
Bedankt voor uw tijd om dit te lezen.
De link naar de screenshot: https://ibb.co/jT942zP