Skip to main content
Beantwoord

Problemen in vast internet en tv

• July 31, 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Seni2009

De laatste anderhalve week ondervinden wij thuis een haperende verbinding. Pagina’s worden soms traag geladen. Apple update is bijzonder traag met laden.  YouTube was voorheen direct beschikbaar, maar kan nu op zich laten wachten

De tv app van Odido laat een beeldkwaliteit zien die soms HD is, maar ook dat van de tijd dat we nog moesten inbellen. 

NLZIET daarentegen laten die buffer problemen niet zien.

speedtest laat een normale snelheid zien conform het abonnement. 

Contact gehad met iemand uit een andere wijk, maar ook bij Odido. Hij omschreef eenzelfde klachtenpatroon. 

alles in huis gecontroleerd, gereset etc. Geen verbeteringen. DNS gewijzigd, maar nauwelijks verschil. 

mis ik iets of wat is er aan de hand bij Odido?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Seni2009, dank voor dit topic en alle informatie! Speelt dit nog? Ik heb je verbinding meteen bekeken maar zie geen gekke dingen. De connectie ziet er goed uit! Merk je dit alleen draadloos, of ook bekabeld? Wat ik namelijk wel zie is wat congestie binnen je wifinetwerk. Zijn je versterkers al eens herstart, maakt dit verschil? Hoe werkt de verbinding zonder de versterkers, dus rechtstreeks op het modem? Ik hoop dat je inmiddels weer een stabiele verbinding ervaart!

2 reacties

• is een Master Poster
  • August 1, 2025

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • August 3, 2025

Hi ​@Seni2009, dank voor dit topic en alle informatie! Speelt dit nog? Ik heb je verbinding meteen bekeken maar zie geen gekke dingen. De connectie ziet er goed uit! Merk je dit alleen draadloos, of ook bekabeld? Wat ik namelijk wel zie is wat congestie binnen je wifinetwerk. Zijn je versterkers al eens herstart, maakt dit verschil? Hoe werkt de verbinding zonder de versterkers, dus rechtstreeks op het modem? Ik hoop dat je inmiddels weer een stabiele verbinding ervaart!