Sinds dinsdag 16 mei 15:00u geen glasvezelverbinding meer. Dit gemeld bij tmobile. Dinsdag 23 mei storingsmonteur geweest, niks kunnen vinden. Smiddags om twee uur kwam er een glasvezel netwerk beheerder in de straat om de glasvezel verdeelbox te wisselen. Navraag leerde mij dat dit gepland was nadat ze op dinsdag 16 mei om 15:00u hadden geconstateerd dat deze aan vervanging toe was. Ze waren gisteren tot bijna 23:00u bezig. Vandaag niemand gezien van dit bedrijf, weet wel inmiddels dat de hele straat inmiddels geen glasvezelverbinding meer heeft. Hoop dat ze morgen komen of ik misschien iets hoor over verdere oplossing van het probleem.
Oh ja zag net op de werkbon van de storings monteur g
Het volgende staan: naar pop gereden en patchherstel uit gevoerd, patch zat verkeerd (poort 38 ipv 37) echter nog geen licht fo link uit
Wat betekent dit? Heeft dit te maken met a en b kabel misschien?