Skip to main content

Ik heb inmiddels al 6 weken geen internet, Het probleem zit ergens in een wijkcentrale, maar de partij die hier iets aan  moet doen (Volker Wessels? Van Gelder?), doet dat maar niet. Ik hang wekelijks aan de telefoon met T-Mobile en ik ben echt een soort van wanhopig. Wat kan ik nog doen??? Heeft iemand tips?

Ik heb wel een tip voor iedereen  in Rotterdam die overweegt glasvezel te nemen: DOE HET NIET!

Dit is de tweede keer sinds juli dat dit bij mij gebeurt, het is hier echt een puinhoop!

 
 

Hoi @charlottedgp, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag help ik je uit de brand! Wanneer het om niet-werkende diensten gaat, is niet de aannemer (VWT of in jouw geval VGT) hiervoor verantwoordelijk, maar de provider zelf. In dit geval dienen wij je van hulp te voorzien, samen met de netwerkbeheerder. Uit jouw bericht begrijp ik dat je hier inmiddels meermaals over gebeld en geïnformeerd hebt. Wat wordt er in de recentste updates medegedeeld? Ik zie momenteel een openstaand onderzoek en zal navraag doen bij onze specialisten. 

Zodra ik een update heb, hoor je het meteen. Sorry voor het lange wachten!

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 


Beste Jason, dank voor je reactie. Ik heb de afgelopen weken meerdere malen per week met de klantenservice van T-mobile gebeld en steeds laten zij weten dat het probleem bij de aannemer zit en dat zij contact met mij op moeten nemen. De klantenservicemedewerker die ik afgelopen woensdag sprak heeft een nieuw ticket aangemaakt en daarin vermeld dat het met spoed was. Ik snap echt niet wat hier nou misgaat.

De vouchercode heb ik, maar het is niet haalbaar om met een gezin van 5 personen met 1 mobiele telefoon als hotspot te werken.  Ik heb liever dat jullie gewoon leveren wat jullie beloven en waar ik voor betaal.

 

Overigens betaal ik wel gewoon al die tijd door voor alle T-Mobile thuisdiensten, dus dat kan het probleem ook niet zijn...


Hoi @charlottedgp, nee hoor ik snap je helemaal en weet dat dit absoluut niets te maken heeft met een betaalachterstand! Het is een kwestie van uitstel omdat het probleem schijnbaar niet makkelijk op te lossen is. Ik heb net van de specialisten begrepen dat VWT inmiddels op hoger niveau ingelicht is en dat zij zich zo snel mogelijk over jouw situatie zullen ontfermen.


Hoi @charlottedgp Ik kan me voorstellen dat met 5 personen en slechts 1 mobiele telefoon als hotspot het een beetje onhandig werken is. Hopelijk kan een moderator coulant zijn zodat jullie toch als gezin online kunnen blijven. Ik heb in ieder geval zojuist alvast navraag voor je gedaan. 


@charlottedgp Ik ga mee met Seccies voorstel! Mocht je gebruik willen maken hiervan, let me know, dan stuur ik je meteen een privébericht met twee nieuwe vouchercodes! 😉


@charlottedgp Ik ga mee met Seccies voorstel! Mocht je gebruik willen maken hiervan, let me know, dan stuur ik je meteen een privébericht met twee nieuwe vouchercodes! 😉

Hi @Jason, dat zou heel fijn zijn, maar we hebben maar 1 T-Mobile abonnement in huis. En na al dit gedoe wil mijn partner echt niet meer overstappen op T-Mobile…
Is er al iets nieuws te meden over wanneer Van Gelder contact op gaat nemen? Dat is nog steeds niet gebeurd…. 


Hi @charlottedgp, merci voor het laten weten! Ik heb je gelijk voorzien van één code via een privébericht. Ook heb ik zojuist gevraagd aan één van mijn collega's of we Van Gelder een reminder kunnen sturen om zo hopelijk het proces te versnellen. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk iets hoort. 


Hi @charlottedgp, ik wil graag nog aangeven dat mijn collega nogmaals heeft aangeklopt bji Van Gelder en jouw case meeneemt in een overleg, zodat we kunnen nagaan waar het misgaat. Mijn collega houdt dit de aankomende tijd in de gaten en heeft jou als het goed is ook op de hoogte gesteld van alle stappen die hij gaat ondernemen. Ik hoop dat hier snel iets uitkomt! 

 

 


Hi @Lisa, ja ik heb het begrepen, ik hoop dat Van Gelder nu eindelijk actie gaat nemen… Dank! 


@Lisa En dank voor de code! 


Helemaal super @charlottedgp en heel graag gedaan! 


Reageer