Skip to main content

Ik kan Odido's contract nu al drie maanden niet weigeren Telefoonnummer: XXXX. Vertel me de status van het contract: is het gesloten of niet gesloten? contracteren via een bot verspilt alleen maar mijn tijd en geld
Vanwege het verdomd uitstekende dubbele authenticatiesysteem kan ik ook niet in de Odido-applicatie en de website komen, alleen maar omdat je belooft de code binnen een paar seconden te verzenden, maar ik wacht al een paar dagen, en er komt niets op mijn telefoon.
Bedankt voor uw aandacht

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Dus de kabel ligt er al wel alleen het kopstukje moet nog gemonteerd worden @caddy026


Ja de kabel licht er wel alleen geen kopstukje wou de monteur  niet doen 


Hoi @caddy026, duidelijk! Lukt het misschien om dit zelf te doen? Je kunt op YouTube of Google handige videos en stappenplannen vinden hiervoor. Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hoi ik heb zelf Stekkers gekocht en er aan gezet is gelukt 


Reageer