Vandaag problemen met slechte verbinding Internet. Download is al niet al te best, upload is bijna 0. Ik was eerst T-mobile klant, nu dus Odido geworden… Het was erg moeilijk om support te krijgen: op de website lukte inloggen niet: ik moest na opgeven email adres mijn telefoon nummer invoeren en dat bleek onbekend. Toen forgot password optie geprobeerd en blijkt mijn email adres onbekend te zijn. Dan maar via de chatbot geprobeerd, daar moest ik ineens inloggen op de website, lukte dus ook niet. De pagina die mij een telefoon nummer moest tonen opende op mijn mobiel niet, die gaf een 404 melding. Dan maar de Odido app geinstalleerd, wat bleek: ook daar was mijn telefoon nummer onbekend, en kwam ik ook al niet verder.
Uiteindelijk via google toch het telefoon nummer bemachtigd, maar dit is dus super frustrerend. Bij een storing wil je toch snel de dienst kunnen bereiken?
Uiteindelijk dus een technicus gesproken (echt 20 minuten later...). Die heeft op afstand wel de modem kunnen resetten, maar beaamde dat er een probleem was en dat er een monteur gestuurd gaat worden. Op de storingen site van Odido dus helemaal niets van te zien, ook een uur later niet.
Overigens nu via 4g hotspot op de laptop geprobeerd en blijkt het inloggen met mijn email adres en oude wachtwoord wel te werken op de community site van odido. Maar met dat account kan ik dus nog steeds niet inloggen op de odido.nl site… Het is dus allemaal niet erg stabiel en een betrouwbare indruk heeft het zeker niet.