Skip to main content

Geachte klantenservice,

Ik hoop dat alles goed met u gaat. Ik neem contact op omdat ik regelmatig problemen ondervind met mijn internetverbinding tijdens het online gamen. De verbinding valt vaak weg, en daarnaast ervaar ik aanzienlijk packet loss, wat de speelervaring flink verstoort.

Op dit moment maak ik gebruik van het T-56 modem dat ik via uw bedrijf heb ontvangen. Uit mijn eigen onderzoek en ervaringen van andere gebruikers blijkt dat dit type modem niet altijd optimaal presteert. Daarom wil ik graag informeren of het mogelijk is om mijn huidige modem te laten vervangen door een nieuwer model dat deze problemen kan verhelpen.

Ik waardeer uw hulp en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Dat geeft niks @Ghiyath! Wanneer heb je vooral last van de problemen en gaat het dan om een bekabelde verbinding of via wifi? Ik zie op dit moment geen apparaten bedraad aangesloten op het modem. 

‏De meeste internetproblemen treden ’s avonds op. Mijn verbinding is bekabeld en ik gebruik ook een extra modem omdat de originele router op de eerste verdieping staat en mijn computer op de tweede verdieping. Daarom gebruik ik een extra router.

Kan je je extra modem eens loskoppelen en kijken of de verbinding dan ineens beter is @Ghiyath

helaas dat blijft hetzelfde @Tommie van Odido 

Heb je de patchkabel tussen het ONT en modem al eens vervangen @Ghiyath. Heb je toevallig Smart apparaten in huis die voor een verstoring kunnen zorgen? 

nee ik heb nooit vervangen,

En nee ik heb ook geen SMART apparaten

Hoi @Ghiyath, goed om te weten! Heb je misschien een extra kabel hiervoor en zou je het dan willen testen? Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt! Groetjes, Ishana

Reageer