Skip to main content

probleem met packet loss

Toon eerste reactie

32 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 oktober 2024

Dat geeft niks @Ghiyath! Wanneer heb je vooral last van de problemen en gaat het dan om een bekabelde verbinding of via wifi? Ik zie op dit moment geen apparaten bedraad aangesloten op het modem. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 23 oktober 2024

‏De meeste internetproblemen treden ’s avonds op. Mijn verbinding is bekabeld en ik gebruik ook een extra modem omdat de originele router op de eerste verdieping staat en mijn computer op de tweede verdieping. Daarom gebruik ik een extra router.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 24 oktober 2024

Kan je je extra modem eens loskoppelen en kijken of de verbinding dan ineens beter is @Ghiyath

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 24 oktober 2024

helaas dat blijft hetzelfde @Tommie van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 25 oktober 2024

Heb je de patchkabel tussen het ONT en modem al eens vervangen @Ghiyath. Heb je toevallig Smart apparaten in huis die voor een verstoring kunnen zorgen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 25 oktober 2024

nee ik heb nooit vervangen,

En nee ik heb ook geen SMART apparaten

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 26 oktober 2024

Hoi @Ghiyath, goed om te weten! Heb je misschien een extra kabel hiervoor en zou je het dan willen testen? Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen