Hallo @F.Taskopru
Werkt het internet bekabeld wel goed? Dit om te kijken of het probleem door iets anders wordt veroorzaakt of niet.
Als je nog een Draytek of Huawei hebt dan mag deze zeker vervangen worden.
Bekabeld valt verbinding ook steeds weg, en ik gebruik geen bekabeld internet omdat ik geen kabel kan trekken.
graag wil ik dat modem vervangen wordt.
@F.Taskopru
Heb je een DSL of glasvezel verbinding?
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de inkomende verbinding stabiel is en misschien zal een andere modem de verbindingsproblemen ook verhelpen maar kun je eens een fabeieksreset uitvoeren en dan nog eens naar het bekabeld internet kijken als test?
@F.Taskopru
Heb je een DSL of glasvezel verbinding?
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de inkomende verbinding stabiel is en misschien zal een andere modem de verbindingsproblemen ook verhelpen maar kun je eens een fabeieksreset uitvoeren en dan nog eens naar het bekabeld internet kijken als test?
Ja, ik heb een dsl verbinding.
heb ik al geprobeerd, via kabel heb ik verbinding en speedtest geeft aan 89-90mb per seconde. Maar via wifi haal ik deze snel heden niet en valt steeds weg
Hier al enkele weken hetzelfde probleem. Zowel via modem als wifi bedroevende resultaten. 30Mbps met een 100Mbs abonnement is meer regel dan uitzondering.
Heb een Huawei modem type HG659. Al vanaf begin dit modem (2017). Hoe kan ik een nieuw modem krijgen?
@F.Taskopru
Heb je een DSL of glasvezel verbinding?
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de inkomende verbinding stabiel is en misschien zal een andere modem de verbindingsproblemen ook verhelpen maar kun je eens een fabeieksreset uitvoeren en dan nog eens naar het bekabeld internet kijken als test?
Hallo @Waqqas wordt ik nog geholpen? Het duurt me te lang dit. Graag met spoed antwoord
@F.Taskopru
Ik ben zelf ook een klant net als jij, de moderators zijn er weer vanaf morgen
@F.Taskopru
Ik ben zelf ook een klant net als jij, de moderators zijn er weer vanaf morgen
Oh, ik ben hier nieuw, ik gebruik het net pas. Ik hoop dat ze morgen mijn bericht oppakken. Bedankt!
WORDT IK NOG GEHOLPEN HIER OF WAT?
Hi @F.Taskopru,
Ik heb het modem omgewisseld voor een Zyxel modem. De Huawei hoeft niet teruggestuurd te worden en mag naar de milleu straat. Hopelijk lost dit je probleem op :)
--
@Andy R. Als je je klantnummer in je profiel zet wissel ik hem voor jou ook om :)
@Sven-TMT bedankt voor je snelle actie, zie ik nou goed dat ik een T50 model krijg terwijl jullie momenteel een T54 model hebben, als je een nieuwe modem opstuurt waarom niet meteen de nieuwe? Graag hoor ik van je
De Z54 wordr alleen aan nieuwe glasvezel klanten uitgegeven. Er is schaarste in modems en het verschil tussen de 50 en 54 zit eigenlijk alleen in Wifi 6 wat van belang kan zijn bij 1 Gbit verbindingen. Bij DSL is de Z50 een prima router/modem.
Mijn klantnummer heb ik zojuist aan het profiel toegevoegd. Dank voor de snelle reactie en actie in deze.
Mijn klantnummer heb ik zojuist aan het profiel toegevoegd. Dank voor de snelle reactie en actie in deze.
Ik heb het modem omgewisseld voor een Zyxel modem. De Huawei hoeft niet teruggestuurd te worden en mag naar de milleu straat. Hopelijk lost dit je probleem op :)