Skip to main content
Beantwoord

Probleem met internet Server reageert niet [8180]

  • 14 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Goedenavond idereen,
Vanaf middag heb ik probleem met internet verbinding. Gewoon doet het niet. Modem heeft geen internet. Ik heb modem uit stroom gegaan en weer na ong. 2 minuten in. Heb ik DSL kabel getest en hij doet het. Maar ik het toch geen internet via Wi-Fi of kabel. Heb ik ook geprobeert kanalen veranderd maar lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door Kaassausje

Hoi Kacper.

Waarschijnlijk heb je ook last van de storing, T-Mobile werkt eraan. In het algemene topic over de storing wordt je op de hoogte gehouden.

Voor het geval dat de storing voor jou niet de oorzaak is, laat ik dit topic nog even open staan.
Bekijk origineel

3 reacties

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2018
Hoi Kacper.

Waarschijnlijk heb je ook last van de storing, T-Mobile werkt eraan. In het algemene topic over de storing wordt je op de hoogte gehouden.

Voor het geval dat de storing voor jou niet de oorzaak is, laat ik dit topic nog even open staan.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 oktober 2018
Bedankt voor snelle antwoord. Helaas is nog niet opgelost

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 16 oktober 2018
Hi Kacper,

We hebben met man en macht keihard gewerkt om het probleem op te lossen. Het probleem is opgelost. Kun jij ook weer fijn internetten nu? 🙂

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen