Goedemiddag,
17 september zijn wij thuis gekomen van de vakantie, toen constateerden wij dat het Internet niet werkt. 21 september hebben wij een afspraak kunnen maken, gelukkig kon de Guidion monteur direct de volgende dag op 22 september. De monteur kon geen problemen vinden en heeft uitgelegd dat het probleem bij de netwerkprovider (buitenshuis) ligt en had de werkbon doorgestuurd. Een medewerker van Guidion heeft mij via de mail aangegeven dat het al aan Odido is gemeld.
Helaas is het alweer dinsdag en heb ik vanuit Odido nog geen enkel bericht ontvangen met betrekking tot een afspraak of wanneer het opgelost gaat zijn. Dit maakt thuis werken voor mij onmogelijk op een computer zonder wifi mogelijkheden.
De Chat werkt helaas ook niet meer..
Wellicht kan iemand mij updaten, het niet informeren van je klant veroorzaakt alleen maar irritatie. Mag toch hopen dat zo’n storing niet langer dan enkele werkdagen duurt om op te lossen.
Bedankt alvast!
Thomas