Skip to main content

Probleem in het netwerk

  • 26 september 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemiddag,

17 september zijn wij thuis gekomen van de vakantie, toen constateerden wij dat het Internet niet werkt. 21 september hebben wij een afspraak kunnen maken, gelukkig kon de Guidion monteur direct de volgende dag op 22 september. De monteur kon geen problemen vinden en heeft uitgelegd dat het probleem bij de netwerkprovider (buitenshuis) ligt en had de werkbon doorgestuurd. Een medewerker van Guidion heeft mij via de mail aangegeven dat het al aan Odido is gemeld.

Helaas is het alweer dinsdag en heb ik vanuit Odido nog geen enkel bericht ontvangen met betrekking tot een afspraak of wanneer het opgelost gaat zijn. Dit maakt thuis werken voor mij onmogelijk op een computer zonder wifi mogelijkheden.

De Chat werkt helaas ook niet meer..

Wellicht kan iemand mij updaten, het niet informeren van je klant veroorzaakt alleen maar irritatie. Mag toch hopen dat zo’n storing niet langer dan enkele werkdagen duurt om op te lossen.

Bedankt alvast!

Thomas

 

Uitgelichte reactie

27 september 2023

Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 27 september 2023

Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  

Hi Tommie, hartelijk dank, ik wacht het af!

Thomas


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  

Hi Tommie,

 

Nogmaals bedankt, de afspraak met KPN is voor volgende week vrijdag erin geschoten. Onze data bundels lopen nog t/m komende maandag, kan dat voor die week nog verlengd worden?

Thomas


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 27 september 2023

Hey @Thomas_G, super om te lezen dat je al een afspraak gemaakt hebt. Uiteraard, ik heb je meteen twee vouchercodes toegestuurd in een privébericht! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 oktober 2023

Hi @Tommie van Odido, de monteur van KPN is nog niet geweest maar we hebben weer verbinding. Al opgelost opeens dus! Moet ik alsnog de afspraak laten staan of kan dat geannuleerd worden?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 4 oktober 2023

Hey @Thomas_G, bedankt voor je terugkoppeling.

Laat de afspraak voor de zekerheid maar staan. Wellicht is er toch iets niet goed in de wijkcentrale! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen