Skip to main content

Goedemiddag,

17 september zijn wij thuis gekomen van de vakantie, toen constateerden wij dat het Internet niet werkt. 21 september hebben wij een afspraak kunnen maken, gelukkig kon de Guidion monteur direct de volgende dag op 22 september. De monteur kon geen problemen vinden en heeft uitgelegd dat het probleem bij de netwerkprovider (buitenshuis) ligt en had de werkbon doorgestuurd. Een medewerker van Guidion heeft mij via de mail aangegeven dat het al aan Odido is gemeld.

Helaas is het alweer dinsdag en heb ik vanuit Odido nog geen enkel bericht ontvangen met betrekking tot een afspraak of wanneer het opgelost gaat zijn. Dit maakt thuis werken voor mij onmogelijk op een computer zonder wifi mogelijkheden.

De Chat werkt helaas ook niet meer..

Wellicht kan iemand mij updaten, het niet informeren van je klant veroorzaakt alleen maar irritatie. Mag toch hopen dat zo’n storing niet langer dan enkele werkdagen duurt om op te lossen.

Bedankt alvast!

Thomas

 

Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  


Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  

Hi Tommie, hartelijk dank, ik wacht het af!

Thomas


Hey @Thomas_G, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat het ticket nooit is doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt met prioriteit. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost zal worden en je snel weer online bent!  

Hi Tommie,

 

Nogmaals bedankt, de afspraak met KPN is voor volgende week vrijdag erin geschoten. Onze data bundels lopen nog t/m komende maandag, kan dat voor die week nog verlengd worden?

Thomas


Hey @Thomas_G, super om te lezen dat je al een afspraak gemaakt hebt. Uiteraard, ik heb je meteen twee vouchercodes toegestuurd in een privébericht! 


Hi @Tommie van Odido, de monteur van KPN is nog niet geweest maar we hebben weer verbinding. Al opgelost opeens dus! Moet ik alsnog de afspraak laten staan of kan dat geannuleerd worden?


Hey @Thomas_G, bedankt voor je terugkoppeling.

Laat de afspraak voor de zekerheid maar staan. Wellicht is er toch iets niet goed in de wijkcentrale! 


Reageer