Skip to main content
Beantwoord

powerlampje Zyxel t-56 knippert, geen wifi

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo,

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Bij thuiskomt vanavond knippert het powerlampje continu en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

Wat ik al geprobeerd heb:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

✅ WiFi-knop gecontroleerd.

✅ Bekabeling gecontroleerd.

Bovenstaande meerdere malen herhaald. Niets lijkt te werken. Hoe kan ik dit oplossen?

edit: inmiddels werkt het weer. Wellicht een issue bij Odido zelf? Na meerdere resets het maar opgegeven en op zoek gegaan naar een andere oude modem. Tijdens mij zoektocht kwam ineens de wifi weer op. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@PaulvL, super om te lezen dat je zelf zo grondig te werk bent gegaan en alle stappen hebt doorlopen!

Fijn om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost. Een korte onderbreking kan natuurlijk altijd voorkomen, wellicht dat er een stekkertje in de wijkcentrale eruit gehaald moest worden omdat een monteur ergens niet bij kon komen of misschien was er op dat moment onderhoud op ons netwerk. In dit topic houden we je op de hoogte van het onderhoud: 

Gelukkig ben je inmiddels weer up and running! Als er verder nog iets is wat ik voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • Antwoord
  • 22 april 2025

Hey ​@PaulvL, super om te lezen dat je zelf zo grondig te werk bent gegaan en alle stappen hebt doorlopen!

Fijn om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost. Een korte onderbreking kan natuurlijk altijd voorkomen, wellicht dat er een stekkertje in de wijkcentrale eruit gehaald moest worden omdat een monteur ergens niet bij kon komen of misschien was er op dat moment onderhoud op ons netwerk. In dit topic houden we je op de hoogte van het onderhoud: 

Gelukkig ben je inmiddels weer up and running! Als er verder nog iets is wat ik voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 april 2025

Ik heb het zelfde probleem met mijn T56 zyxel. Wat moet ik doen? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 22 april 2025

Hallo ​@Zondernaamenzo 

Als deze blijft knipperen, ook na herstarten en een fabrieksreset dan moet deze mogelijk vervangen worden. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator een vervanging kan regelen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen