Skip to main content

Zijn er werkzaamheden in de wijkcentrale? Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Hi @6foot7, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je hier inmiddels al contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er een terugbelverzoek klaar staat. Hopelijk ben je snel weer online.

Beste Tommie, bedankt voor je bericht. Helaas wordt ik nooit teruggebeld. Dan maar weer zelf gebeld. Antwoord: ‘Het probleem is aangekaart bij Open Dutch Fiber. Zij zijn er mee bezig.’. De dagen met een knipperend LOS lampje duren inmiddels voort. Ik bel Open Dutch Fiber, zijn jullie bezig voor dit adres? Nee meneer, hier is geen storing bekend, u moet Odido bellen. Weer met Odido bellen: ‘Dutch Fiber is ermee bezig meneer, dat hebben we u al gezegd’. O ja? Ik heb ze net gebeld, en zij weten van niks.. ‘Oke meneer ik ga het navragen bij onze fiber afdeling’. ‘Meneer, u heeft gelijk, het ticket was ingediend bij Open Dutch Fiber maar zij hebben het afgewezen. We hebben het nu opnieuw ingediend.’. Dus, ik moet als klant Odido op de hoogte brengen van het feit dat het ticket dat zij bij Open Dutch Fiber hebben ingediend is afgewezen. Waarom weet die persoon bij Odido dit niet, waarom handelt die niet als er een ticket wordt afgewezen? Waarom zit ik al een week zonder glasvezels signaal? Waarom lijkt half Nederland hier last van te hebben als ik ga Googlen op mijn problemen? Het lijkt me duidelijk, Odido heeft geen idee waar ze mee bezig is en heeft op alle niveau’s de controle verloren. Was ik maar bij Ziggo gebleven, elke dag snel internet, blijkbaar niet zo vanzelfsprekend als het leek.

Hey @6foot7, bedankt voor de update.

Ik zie inderdaad dat ODF het ticket heeft afgewezen wat niet de bedoeling is. Ik ben zojuist naar onze Back Office gelopen en heb dit besproken. Ze hebben het op de juiste manier opnieuw ingeschoten, ODF moet het nu gaan oppakken. 

Hi @Tommie van Odido bedankt. Hoe lang kan dat gaan duren?

Ze moeten het ticket binnen 5 werkdagen oppakken @6foot7

Reageer