Skip to main content

Vandaag is de modum en tv bij ons geïnstalleerd alleen hebben wij nog geen internet.

Het POS lampje blijft rood knipperen, KPN monteur zou binnen 4 uur langs komen om diagnose/oplossing te bieden maar is niet geweest.

Daarnaast heeft de monteur die onze router gemonteerd heeft een UTP kabel gelegd naar de TV maar heeft deze tijdens het leggen dermate beschadigd dat deze van binnen gebroken lijkt te zijn.

Kan iemand mij helpen?

 

Hey @SHuistra, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online bent. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur van Guidion een ticket heeft aangemaakt. Dit ticket is zojusit geaccepteerd en nu zal er nog een afspraak gemaakt moeten worden met KPN NetwerkNL. Hiervoor gaan ze jou nog opbellen. Heeft de monteur gezegd dat ze binnen vier uur langs zouden komen? Dat klopt namelijk niet helemaal. Er dient een ticket ingeschoten te worden, daarna moet KPN NetwerkNL het ticket accepteren en maakt vervolgens een afspraak. Soms maken ze geen afspraak als er alleen maar werkzaamheden moeten gebeuren in de wijkcentrale. Ik ga er vanuit dat ze snel contact met je opnemen om een afspraak in te plannen!


Reageer