Skip to main content
Beantwoord

pop3.mailserver werkt niet


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik gebruik Thunderbird om mijn mail binnen te halen. Omdat ik gek wordt van alle spammails wil ik Spamfighter gaan gebruiken. Dita kan niet in combinatie met imap maar allen met pop.

Wat ik ook probeer ik krijg bij mijn account steeds de melding dat het wachtwoord fout is of niet kan worden geverifeerd.

Mijn wachtwoord pas gewijzig bij mij T-Mobile en deze werkt wel op de imap  en ook op de webmail

Help hoe kan ik dit oplossen

Beste antwoord door venema

Alle programma's verwijderd. Bleek het probleem te zitten in de wachwoorden kluis van Avast. Alles daarna opnieuw geinstalleerd. Het werkt nu ook de pop3 mail (met dank aan Schraper)

Bekijk origineel

9 reacties

  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 6 juni 2020

Dat moet gewoon kunnen werken.

Ik heb op mijn telefoon  het volgende ingesteld:

pop3 server: pop3.t-mobilethuis.nl
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 995

Gebruikersnaam: ******@t-mobilethuis.nl
Authenticatie: Normaal Wachtwoord

 

Voor de uitgaande server:

 

smtp.t-mobilethuis.nl

Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 465

Inloggen vereist

Gebruikersnaam: ******@t-mobilethuis.nl
Authenticatie: Normaal Wachtwoord

 

Op mijn PC is het volgende ingesteld:

pop3 server: pop3.t-mobilethuis.nl
Beveiliging: STARTTLS
Poort: 110

Gebruikersnaam: ******@t-mobilethuis.nl
Authenticatie: Normaal Wachtwoord

 

Voor de uitgaande server:

 

smtp.t-mobilethuis.nl

Beveiliging: STARTTLS
Poort: 587

Normaal wachtwoord

Gebruikersnaam: ******@t-mobilethuis.nl
Authenticatie: Normaal Wachtwoord

 

 

Succes

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juni 2020

Heb exact de gegevens die jij vermelde op de PC ingevuld. En hij blijft volhouden gebruikersnaaam/enof wachtwoord verkeerd.

Toch in email programma gezet en dan komt de melding:

verzending van wachtwoord niet gelukt - Mail server pop3.t-mobilethuis antwoorde:

Athentication failed

 


  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 6 juni 2020

Vreemd.

Ik gebruik ook de pop server met Tunderbird en dat werkt perfect.

Misschien een keer het hele T-Mobile account weggooien en opnieuw beginnen.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juni 2020

Heb ik al gedaan. Nieuw wachtwoord gemaakt. Helpt allemaal niet steeds dezelfde melding


  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 6 juni 2020

Er moet toch wat fout zijn ingesteld. Laat iemand anders eens meekijken. Ik heb het zelf ook wel eens gehad met een pc instelling. Ik had toen in plaats van een e een é ingetikt.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juni 2020

Thunderbird opnieuw geinstalleerd. Gegevens kloppen bij testen van server. Blijft alleen dezelfde melding ovet athentication geven


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2020

Alle programma's verwijderd. Bleek het probleem te zitten in de wachwoorden kluis van Avast. Alles daarna opnieuw geinstalleerd. Het werkt nu ook de pop3 mail (met dank aan Schraper)


  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 8 juni 2020

Gefeliciteerd. Bedoel je dat Avast automatisch je oude wachtwoord verstuurde ?


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 8 juni 2020

Hoi @venema,

 

Bedankt voor de terugkoppeling! Soms is het net een puzzeltje om te achterhalen wat er fout gaat. Heel fijn dat het gelukt is en wij dit nu aan anderen als tip mee kunnen geven!

 

@Schraper Hartelijk bedankt voor het meedenken! :thumbsup:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen