Hello
New modem gekregen na weer een verhaal !!!
en now since 2
dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt
doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?
cold reseat was done
reboot was done
Groeten
Hello
New modem gekregen na weer een verhaal !!!
en now since 2
dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt
doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?
cold reseat was done
reboot was done
Groeten
Gebruik ik DZM is wel open maar is niet mijn bedoeling om alle poorten open te zetten
waarom werkt een simpel dingen niet gewon !!!
waarom moet ik uren aan zoiets besteden !!!
is een new modem gestuurd volgens tmobile
en wat betekent precies new modem komt hij rechtreeks van fabrique af !!? refurbished products !!?
tmobile support :we doen geen poort forwarding !!!!
Hoi
Uitleg Port Forwarding, Port Forwarding met VOIP en Zyxel Port Forwarding. Als het niet lukt, geef een seintje, dan schiet ik te hulp.
Wat betreft je vraag ten aanzien van het modem: “en wat betekent precies new modem komt hij rechtreeks van fabrique af !!? refurbished products !!?” → In principe leveren we altijd een refurbished modem wanneer je deze omgeruild krijgt. De enige uitzondering is wanneer je een nieuw contract aangaat.
Er is altijd een oplossing dus we komen er echt samen uit, dat weet ik zeker. Fijne zondagavond en Moederdag nog!
Bedankt voor de antwoord
voor dat ik een topic hier heb geopent heb dit allemaal door (Uitleg Port Forwarding, Port Forwarding met VOIP en Zyxel Port Forwarding. )en van alles geprobeerd maar nog steeds niet gelukt
cold reseat was done
reboot was done
mij topic is aangemaakt op de eerst intsantie toen ik de abo heb aangescharft bij tmobile in december 2019 4 cases aangemaakt ,met de issue spontane wegvalen van mijn internet ,dus na 4 cases dus na bijna 2 maanden besloten om new modem toe te sturen
dus ik vroeg mij toen af is de modem echt een new produkt dus new uit fabrique gekomen
of is een refurbrished produkt
en mijn abonnement is new since december en alleen maar issue mee en heb ik een refurbished produkt !!! now netjes hoor
en nu zit ik weer met problem mee
en ik maar iedeer maand mijn rekening betalen ….. en die zijn niet refurbished mijn geld
Hey
Dat een modem refurbished is, betekent natuurlijk niet dat het een slecht product is. Zo denken we ook een beetje aan het milieu! Mocht je er niet helemaal uitkomen met de port forwarding dan kun je wel als laatste optie het modem in DMZ zetten. In het bovenstaand plaatje zie ik dat je poort 443 wilt openzetten. Wellicht heb je ook iets aan dit topic.
is niks news wat jij zegt
ik heb new abo. =new produkt hoort erbij simpel,ik betaal voor een new abo.
en over milieu maak ik binnenkort een new topic voor en mischien wordt het niet genoeg.
since de aanschaf van de abo. alleen maar issues mee ,4 cases aangemaakt bij de call center
zoals eerder gezegd wil geen gebruik maken van DMZ ,
wil gewon een specifiek poort openen en normal werkend modem moet het gewon toestaan en doen zo lastige is het niet
Groeten
Hi
Ik begrijp trouwens absoluut dat het woordje "refurbished” in deze context wellicht wat dubieus in de oren klinkt, maar ik beloof je dat we nooit apparatuur vervangen voor minderwaardige apparatuur.
Graag helpen we je net zolang totdat de portmove geslaagd is! Kun je de juiste stappen wel in de volgende uitleg vinden: Port Forwarding: how to!. Op deze website kun je elk model modem en router selecteren en dan vervolgens checken hoe je de move kunt uitvoeren. Het spijt me dat het tot op heden nog niet gelukt is, maar we komen er uit, dat weet ik zeker. Stay safe and strong!
Hello
kan ik ook mij abon. betalen met refurbished geld !!!!
klinkt ook beetje ……
ik neem aan wordt het gelezen wat ik type ,die topics en die sites heb ik all gehad en gezien en gelezen
back to the point port forwarden
heb eerder een Prtscrn gestuurd wat ik gedaan heb
op die manier moet het toch werken !!?
ik zit weer met een andere issue sinds gisteren kan de modem vanaf mij pc ,zelfde netwerk,niet bereiken 192.168.1.1 pagina niet gewoden
Regards
Hi
Is net als ik probeer een raam te opennen van mijn huis om de lucht te laten stromen
maar nee licht niet aan de raam van de huis maar ligt aan de wind/de snElheid van de wind de kleur van de wind/d hoveelheid van wind…..aus
Voor welk apparaat wil je de poorten forwarden:gewon een NAS ds215 (port 443 )
Heb je dit apparaat al een vast IP-adres gegeven :Ja IP static
photos album van de NAS
En hij is (de refribrished modem van tmobile)niet te bereiken van af mijn pc pagina niet te vinden 192.168.1.1..maar lukt wel als ik de modem weer opniuwe opstart
wordt de 5 cases die ik ga opennen bij de call center denk ik
de eerst modem deed wel de poorten open met de zelfde procedure die ik nu doe maar had issue met spontan wegvalen van de internet en spontan opniuwe starten
en deze de tweede refrubrished modem wil geen poorten opennen en niet te bereiken via mijn pc zelfde netwerk uiteraad
Hi
zie ik het so naast of…!!!
wil gewon een poort opnenen in de modem om de App fotoalbums van de nas te bereiken vanaf buiten af
wat ik moet met deze
De juiste is Netwerkinstellingen > Routing > Static route (kan mogelijk iets anders zijn in het Nederlands). Hier kan je een statisch IP-instellen. Daarnaast heb je nog een andere optie via Netwerkinstellingen > Routing > DNS Route.
Hey
Jammer genoeg hebben we niet voor ieder probleem een hapklaar antwoord. Zeker als het over zaken gaat die buiten ons service bereik vallen. Neemt niet weg dat we graag met je meedenken en ondersteunen waar nodig! Mijn collega Brian heeft je aanvullende informatie verzonden met een uitgebreide handleiding van het modem dat je van ons hebt ontvangen. Ook kun je de hierboven geplaatste link raadplegen: Port Forwarding: how to! en verder stoeien met de instellingen om de poort te openen.
als ik niks heb getypt beteken niet dat de probleem opgelost is,in tegen deel
ik kan nog steeds geen poorten forwarden met deze modem en de handeling die ik doe klopen 1000000000%
ik ben gewon aan het wachten wanneer ik bijna 1 jaar abo. heb en ga ik voor iets anders kijken
klant gewerden end december 2019
4 cases aangemaakt bij de call center tot nu toe ik durf niet meer om nog een case aan te maken
modem geruild voor een ruf.
Gr.
Hoi
Wat bedoel je precies met: “modem geruild voor een ruf”? Die term ken ik nog niet, sorry!
Bedankt voor de trug koppeling
dat kan altijd een belletje gedaan worden
na de 4 cases is besloten door de monteur ,die toen niet geweest is door de crisis,om de modem om te ruilen en ik heb volgens mij begreep een new modem gekregen maar is gewon een refurbished products volgens de concept van tmobile
Goedemorgen
Dit zijn de bevindingen: ik zie geen issues in modem management of WAN (verbinding). De instellingen e.d. zouden dus gewoon normaal opgeslagen moeten kunnen worden. DHCP logging is ook clear, dus geen issues in het modem zelf.
Met het modem is dus niets aan de hand. Mag ik weten wat voor opties je als keuze hebt bij “Protocol” wanneer je poortdoorschakeling wilt invoeren?
oke ...oke !
even scrolen naar boven zie je de prtscrn hoe heb ik dat ingesteld
binnen kort leen ik een andere modem van een kennis (tmobile modem)en zie je dat het gaat gewon werken met de instelingen die ik deed!!!!
trouwens de telefoontje was heel leerzaam!!!
Goedemorgen
Heb geen telefootntje gehad
en mijn telefoon nummer is heel bekend bij tmobile 4 cases aangemaakt !!!!
Wordt echt beu van dat deze modem geen poort kan opennen
Volgens mij word het T50 modem niet refurbished
je kan een refurbished modem herkennen aan de doos waar die in zit :)
Maar portforwarding heeft niets met wel of niet refurbished te maken. het zal eerder in de firmware versie zitten. nu hebben met alle T50 modems een nieuwe firmware gekregen waar een aantal problemen zijn opgelost. helaas is er geen changelog. (volgens mij weten ze zelf niet wat er is aangepast) dus of het werkt is dan weer een verassing.
Het staat je natuurlijk vrij je eigen modem te gebruiken zodat je echt alle instellingen kan aanpassen.
p.s. geld word ook hergebruikt en niet na 1x weg gegooit. zelf printen mag dus ook niet.
Dit was de oplossing om bij mij 443 open te zetten.
EDIT: Zie ook dat je last had van wegvallende verbindingen met de Zyxel. Welkom in het schuitje - ik volg dit topic ook graag.
Hello bedankt jongens voor jullie antwoord
na heel de nacht weer mee bezig te zijn is mij gelukt om de poorten te openen ,ik weet niet als het heeft te maken met de new FW en de new verandering van de afgelopen dagen of niet !!
ik zet Here mijn instellingen en hoe ik heb dat ingesteld misschien helpt de anderen gebruikers ook
zie picture
types voor support= pls voor dat beantwoord wordt op een topic even alles voor lezen en snapen!!
Groeten en bedankt voor de lezer ...
na de volgende issue !!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.