Vanaf het moment dat ik op 15-5-2023 naar Tmobile ben overgestapt heb ik nog geen dag volledig internet gehad. In het begin was het soms een paar minuutjes. Maar inmiddels is het veel erger, van de hele dag heb ik ongeveer de helft geen internet.
Ik heb een telefoontje gepleegd en er is een afspraak gemaakt met een monteur voor volgende week maandag. Maar het probleem is nu zo erg dat ik overgestapt ben op een mobiel 5g hotspot. Dat werkt best vervelend voor een gezin waarbij we 3 iPads, 3 telefoons, 2 tv's hebben en diverse domotica die via het modem gaan.
Misschien kunnen jullie me toch sneller helpen met dit probleem.
Eerst was het lampje op het modem met het wereldbolletje dat rood werd.
Inmiddels ben ik er achter dat het PON lampje van de mediaconverter af en toe knippert en dat dit de momenten zijn dat internet wegvalt.
Is er iets te doen aan de snelheid waarmee dit probleem opgelost kan worden?
Kan ik een mobiel abonnement krijgen waarmee ik toch iets kan doen tm maandag?
Hoe zit het met de abonnementskosten? Ik ga ervanuit dat ik deze niet volledig hoef te betalen ivm ook geen volledige service. De eerste factuur over mei tm juni staat klaar en wordt as. vrijdag afgeschreven.