Skip to main content

Sorry voor het nog een keer plaatsen van dit topic, ik probeerde die andere te verwijderen maar ik weet niet hoe!

 

Dag lezers,

Zou iemand mij kunnen helpen?

Gister avond rond 21:00 viel opeens mijn internet weg, de wereldbol was rood en het pon lampje knipperde groen, op mijn telefoon stond verbonden zonder internet.

Ik heb toen de stappen van odido gevolgt om het weer aan de praat de te krijgen.

Modem gereset, maar helaas nog steeds geen internet, ook alle kabeltjes er in en er uit gehaald om te kijken of dat iets zou doen, maar ook dat werkte niet.

Ik baal er behoorlijk  van,  ook omdat ik nu al 3 dagen met koorts op bed lig en als ik wakker ben even een serietje kijk.

Tot nu alleen maar gezeik met Odido gehad, en daarom ook  besloten na dit jaar over te stappen naar iets anders, want ik heb geen zin in een monteur die elke paar maanden langs komt.

Maar voor nu moeten we het nog even doen met Odido dus daarom vraag ik jullie hulp even.

Zouden jullie mij kunnen helpen met dit probleem?

Yes hij doet het opeens weer! 

Gelukkig


Wat super om te zien dat alles weer werkt @Frutsel en Roxy! 💪 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hier altijd een topic voor starten. We zijn er voor je! 


Reageer