Skip to main content

Ik heb geen internet, het Pon lampje knippert groen, het LOS lichtje staat uit.

 

Ik heb al sinds vorige week dinsdag (8 dagen) geen internet sinds de eerste monteur langs is geweest. 

Toen had ik geen signaal, via E-fiber is er iemand van Spie langsgekomen, die is naar de wijk centrale gegaan en nu heb ik een knipperend lampje, maar nog steeds geen internet dus.

 

Als ik t mobile bel geven ze aan dat het bij de netwerkbeheerder ligt, als ik de netwerkbeheerder bel geven ze aan dat het bij tmobile ligt. Waarom heb ik het gevoel dat als ik er niet achteraan ga er niks gaat gebeuren?

Hi @BarryBatsbakker, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en je weer online bent! Mijn collega's hebben telefonisch ook een vergoeding voor je ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit wordt met de volgende factuur verrekend. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊


Reageer