Skip to main content

plotseling geen internet (rode lampje op zeytel t50)

  • 3 July 2024
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Vanmorgen werkte alles prima, maar na de middag viel internet uit. Alle stappen van Jason (meerdere keren) uitgevoerd maar het rode lampje blijft branden. Geen internet, tv en telefoon… Wat nu? Hoe kom je aan een monteur of hulp die niet on-line is?

 

 

 

2 reacties

Reputatie 2

Vanmorgen werkte alles prima, maar na de middag viel internet uit. Alle stappen van Jason (meerdere keren) uitgevoerd maar het rode lampje blijft branden. Geen internet, tv en telefoon… Wat nu? Hoe kom je aan een monteur of hulp die niet on-line is?

 

 

 

 

Hopelijk is er nog een moderator voor u vanavond.

Anders morgen weer een dag.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Schouwweg 12, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat er inmiddels al een monteur voor je is aangestuurd. Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Reageer