Skip to main content

Goedeavond, 

sinds gistermiddag plots geen verbinding meer. 
bij toeval of niet, is de firma glaspoort een nieuw glasvezelnetwerk in de straat aan het aanleggen. Ik vermoed iets in de wijkcentrale of met de graafwerkzaamheden. Ik heb gebeld, maar kreeg geen duidelijkheid. Hoe nu verder? Ik heb nog niet het idee gekregen dat er actie wordt ondernomen. 

Hoi @kvbalkom, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana,

ja wij hebben een sim van Odido.

ik zie de voucher graag tegemoet zodat we eea kunnen streamen.

gr Koen


Hi @kvbalkom, dat heb ik nu gedaan. Check je privéberichten!


@Cheyenne van Odido dankjewel, deze is ontvangen en in gebruik. 


Er is zaterdag een ticket aangemaakt, waarop ik binnen 1 werkdag bericht zou krijgen. Dit is vandaag nog niet gebeurd. Wanneer mag ik hier bericht voor ontvangen?


Hey @kvbalkom, de verwerkingstijd staat op dit moment op 4 werkdagen in verband met de drukte. De technische dienst zal het spoedig voor je oppakken! 


Hoi Tommie,

in de mail stond 1 werkdag vandaag op dag 4, nog steeds geen reactie. 
inmiddels al 1 week zonder signaal. De voucher loopt zondag ook af. 
Ik heb er geen goede hoop op dat het voor die tijd is opgelost. Kunnen jullie nog een sim met voucher opsturen? Dan zijn wij niet afhankelijk van diegene met het Odido abonnement.

gr Koen 


Hey ​@kvbalkom, ze hebben vanmorgen Guidion voor je aangestuurd.

Ik kan zelf geen sim opsturen, je kunt er wel 1 kopen in 1 van onze winkels. Als je de bon bewaard en hier deelt kan ik die voor je vergoeden! 


@Tommie van Odido 

de monteur kan het niet oplossen. Ik haal vandaag een Sim in de winkel. Kunt u mij 2 nieuwe vouchers sturen?

 


Ik heb een prepaid sim van 10€ gehaald in de winkel. Hoe kan ik deze declareren ?


Hi ​@kvbalkom, ik stuur je 2 nieuwe vouchers toe in een PB. Je kan daarnaast het bonnetje met ons delen in dit topic en anders kan je deze ook in een PB naar mij sturen in een wetransferlink, dan kan ik de kosten ook alsnog voor je vergoeden! 😊


Fijn, zaterdag een monteur geweest die het probleem helaas niet kan verhelpen. Krijg een bericht dat de melding is doorgestuurd naar de technische dienst en krijg ook een melding dat ik binnen 1 werkdag reactie heb. Wederom zijn we 3 werkdagen verder en heb nog niets gehoord. Ook deze afdeling zal het waarschijnlijk druk hebben… pas die standaard berichten dan ff aan naar 4 werkdagen denk ik dan. Ik zit morgen al 2 weken zonder signaal en ik ben nog steek verder. Alleen maar frustratie.
En einde maand zal de factuur gewoon binnen vallen voor iets wat ik niet geleverd krijg 🙁


Gisteren is er een monteur van Delta geweest. Probleem nog niet opgelost. Kabelbreuk op 70mtr verderop in de wijk. Moet weer een andere ploeg voor langs komen. Precies wat ik 2 weken bij het eerste telefoon contact al aan heb gegeven. 
morgen verlopen de 2 tijdelijke vouchers, mogen we die weer 2 nieuwe ontvangen?

Het is behelpen met de hotspot, maar ben bang dat het nog wel even gaat duren….


Ik heb je 2 nieuwe vouchercodes opgestuurd ​@kvbalkom


Beste,

gisteren hebben 2 vriendelijke monteurs van het Delta netwerk de breuken in de wijk opgespeurd en hersteld. Inmiddels zijn we ook weer online.

totaal 20 dagen offline geweest. Gisteren kwam ook de maandelijkse factuur binnen. Die is wel pijnlijk als je 2/3 van de tijd geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Willen jullie een voorstel doen voor de compensatie hiervan?

gr Koen


Hey ​@kvbalkom, gelukkig is het opgelost!

Uiteraard vergoeden wij de dagen dat je geen diensten gehad hebt. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Klopt het dat je van 08-11 tot en met 26-11 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten voor je! 


Hoi  ​@Tommie van Odido Tommie,

goed te horen, vanaf 7-11 in de middag tot 26-11 in de middag.

gr Koen


Bedankt ​@kvbalkom, ik heb de vergoeding in gang gezet voor je, dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


Reageer